سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75827
|
09:19 - 1396/12/10
نسخه چاپی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر:

سواد رسانه ای بین دانش آموزان افزایش یابد/معلمان راهبران تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد هستند

سواد رسانه ای بین دانش آموزان افزایش یابد/معلمان راهبران تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد هستند
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر گفت: معلم ها راهبران تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد هستند و باید آگاهی بخشی و پیشگیری از آسیب را به عنوان محور اقدامات پرورشی ملاک کار قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، مدیر آموزش و پرورش کوثر، معاونین، مربیان پرورشی و کادر اداری امروز به مناسبت هفته تربیت اسلامی، با امام جمعه کوثر دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی امام جمعه شهرستان کوثر در این دیدار ضمن تاکید و توجه بر برگزاری جلسات ماهانه با مربیان و معاونین پرورشی، آموزش سواد رسانه ای به دانش آموزان را خواستار شد و بر تعلیم و تربیت این قشر از جامعه در حوزه فضای مجازی و ... تاکید کرد.

حجت الاسلام بیگی در ادامه گفت: معلم ها راهبران تربیت نیروی انسانی خلاق و متعهد هستند و باید آگاهی بخشی و پیشگیری از آسیب را به عنوان محور اقدامات پرورشی ملاک کار قرار دهند.

وی نشان کرد: دین اسلام، عقلانیت، تعلیم و تربیت، تکامل و خداشناسی است و امام حسین (ع) هم به عنوان احیاگر و پرچمدار سرخ آیین نبوی و ولایت علوی قیام و حرکت تاریخ ساز و الهی خود را با آگاهی و امر به معروف و نهی از منکر شروع کرد.

خطیب جمعه کوثر تاکید کرد: ارزش و منزلت علم و دانش و تعلیم و تربیت برای این است که انسان را از جهالت و گمراهی و تاریکی های دین و دنیا نجات دهد و او را در مسیر خداشناسی و ترویج دین و احکام الهی قرار دهد.

مهدی غزنوی مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته امور تربیتی گفت: نهاد امور تربیتی در سال 1359 به منظور جاری ساختن فرهنگ اسلام و انقلاب در مدارس و جامعه ایجاد شد.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت و با تلاش مربیان و معاونین پرورشی برنامه های فرهنگی - مذهبی متعددی از جمله، مراسم صبحگاهی، نماز جماعت مدارس، شرکت در نماز جمعه و... در سطح شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد