سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75853
|
01:28 - 1396/12/12
نسخه چاپی

رییس جمعیت هلال احمر کوثر خبرداد؛

آمادگی جمعیت هلال احمر کوثر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

آمادگی جمعیت هلال احمر کوثر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
رئیس جمعیت هلال احمر کوثر از آمادگی این جمعیت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فردین محمدی طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگارکوثرخبراظهار کرد: طرح های امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران جمعیت هلال احمر کوثر شامل طرح راهنمای مسافران، پایگاه های امداد جاده ای و طرح استقرار پزشکان داوطلب برای ارایه خدمات درمانی به مسافران در جاده سرچم و محدوده شهر گیوی آغاز می شود.

وی افزود: این طرها از 27 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد یافت؛ هم اکنون مقدمات کار و هماهنگی های لازم با دیگر ارگان ها و نهاد های امر در این خصوص صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر اضافه کرد: در این طرح ها امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان به صورت داوطلبانه خدمات خود را به مسافران نوروزی ارایه می دهند.

وی اظهارکرد: با استقرار چادرهای امداد و نجات، جوانان جمعیت هلال احمر راهنمایی های لازم در امر تغذیه و سلامت، اطلاعات گردشگری، تفریحی و توریستی را به مسافران نوروزی ارایه می دهند و بروشورها و بسته های فرهنگی نیز بین مسافران توزیع می شود.

محمدی گفت: علاوه بر پایگاه های سیار امداد و نجات بین شهری یک پایگاه ثابت در جمعیت هلال احمر کوثر مستقر می شود که آماده ارایه خدمات امدادی به هموطنان و مسافران خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرستان کوثر بر سر راه محور ارتباطی اردبیل به سرچم قرار دارد که از تراکم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه برخوردار است؛ به منظور یاری رسانی به سانحه دیدگان جاده ای این محور پایگاه امداد جاده ای در سه راهی فاراب برپا شده و امدادگران با آمادگی کامل در آن حضور دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر در پایان گفت: امسال نیز اعضای جمعیت هلال احمر؛ مسافرین را برای شرکت در کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» دعوت می‌کنند که این کمپین با هدف کاهش تلفات ناشی از رانندگی ناصحیح اجرا و از رانندگان خواسته می‌شود تا با رعایت قوانین و مقررات سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد