سرویس: استانی
کد خبر: 75934
|
11:49 - 1396/12/14
نسخه چاپی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار:

مديران مدارس خطرات احتمالي چهارشنبه سوري آخر سال را به دانش آموزان گوشزد کنند

مديران مدارس خطرات احتمالي چهارشنبه سوري آخر سال را به دانش آموزان گوشزد کنند
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار از مديران مدارس خواست عواقب و خطرات احتمالي در مراسم چهارشنبه سوري آخر سال را به دانش آموزان آگاهی بخشی کنند تا دانش اموزان با آرامش کامل تعطيلات عيد نوروز را در كنار خانواده هايشان سپري نمايند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار صبح امروز در جلسه توجيهي مديران مدارس شهرستان ضمن تبريك فرا رسيدن عيد سعيد باستاني نوروز و مناسبتهاي اسفندماه به كليه فرهنگيان و دانش آموزان منطقه و قدرداني از زحمات نيروهاي انتظامي و امنيتي در برقراري امنيت براي جامعه مطالبي را در خصوص رعايت نكات ايمني و امنيتي مدارس و عواقب و خطرات سوء ناشي از مواد محترقه و منفجره ارايه کرد.

وی از مديران خواست از بروز هرگونه حوادث احتمالي و ناراحت كننده در چهارشنبه سوري آخر سال دانش آموزان را آگاه و مطلع سازند تا تعطيلات عيد نوروز را با خوبي و خوشي و صحيح و سلامت در كنار خانواده هايشان سپري کنند.

محمد خيردار همچنين جهت حمايت از دانش آموزان آسيب پذير و نيازمند در آستانه عيد نوروز به برگزاري هرچه بهتر و با شكوه تر مراسم جشن نيكوكاري در مدارس و كمك و مساعدت لازم مديران مدارس و ساير ادارات و اقشار مختلف مردم در اين راستا تأكيد كرد.

وی به طرح تكريم مقام معلم، نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه برنامه شهاب و طرح دو معلمي در مدارس ابتدايي اشاره کرد و تاکید کرد: تعطيلات اخر سال مدارس باید طبق قانون انجام شود.

 در ادامه فرمانده نيروي انتظامي شهرستان نيز مطالبي در خصوص سرقت و خطرات چهارشنبه سوري هفته آخرسال و جرايم عمومي و علل سرقت مطالبي را ارايه و آموزشهاي لازم در اين خصوص ارايه کرد.

به گزارش صبح مغان جلسه توجيهي مديران مدارس شهرستان بيله سوار با حضور مدير آموزش و پرورش، مسوولين نيروي انتظامي، معاونين و كارشناسان مربوطه در خصوص موضوعاتی از قبیل کاهش خطرات چهارشنبه سوري هفته آخر سال، تعطيلات نوروزي، تكريم مقام معلم، نحوه ثبت نام دانش اموزان در سامانه برنامه شهاب، نقد و بررسي طرح دو معلمي در مدارس ابتدايي، تعطيلات زود هنگام مدارس و پيك نوروزي، مراسم جشن نيكوكاري و درختكاري در مدارس در اتاق جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد