سرویس: استانی
کد خبر: 76025
|
15:32 - 1396/12/17
نسخه چاپی

معاون فرماندار شهرستان گرمی:

جشن عاطفه ها احترام به دیگران و احساس تکلیف در جامعه است

جشن عاطفه ها احترام به دیگران و احساس تکلیف در جامعه است
معاون فرماندار گرمی گفت: جشن عاطفه ها از خود گذشتگی ، احساس همدردی، توجه به خدا، احترام به دیگران و احساس تکلیف در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،کریمی، معاون فرماندار شهرستان گرمی امروز(پنج شنبه) در حاشیه بازدید از محل پایگاههای جشن نیکو کاری با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه گفت: فرهنگ بخشش و نیکوکاری در جامعه مهمترین پیام جشن نیکوکاری است و میزان بخشیدن مهم نیست بلکه نفس آن ارزشمند است و به تمام انسان‌ها یاد می‌دهد که مالک چیزی در دنیا نیستند و اموال آنها امانتی در نزد انسان‌هاست که خداوند به آنها عطا کرده و باید از آن به همنوعان خود ببخشند.

 

وی با بیان اینکه شرایط امروز دنیا به گونه‌ای است که هم توزیع ناعادلانه در سطح جهان و هم در جوامع کوچکتر وجود دارد، افزود: این ما هستیم که باید تلاش کنیم لبخند را در چهره کودکان دیگر بنشانیم تا نوروز را با لباسی نو و با شادی بگذرانند.

 

کریمی اظهار کرد: کمک به همنوع در دین مبین اسلام یکی از مهمترین حسنات است و جشن نیکوکاری فرصتی مغتنم برای تقسیم شادی ها با  افراد نیازمند و مستحق در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه تلاش و همراهی مردم و مسئولان با کمیته امداد در این هفته برای کمک به افراد نیازمند جامعه باعث دلگرمی ، شادی و سرور نیازمندان جامعه می شود، اظهار کرد: کمک به همنوعان ،کمک به توسعه و پیشرفت جامعه است و شرکت در این گونه جشن ها حرکت انسانی و اجتماعی است.

 

وی اضافه کرد: جشن عاطفه ها از خود گذشتگی ، ایثار، گذشت از مال، احساس همدردی، کمک به افراد هنموع، توجه به خدا ، احترام به دیگران و احساس تکلیف در جامعه است.

 

همزمان با روز نیکوکاری و در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، پایگاه‌های نیکوکاری در نقاط مختلف شهرستان گرمی مستقر شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد