سرویس: استانی
کد خبر: 76027
|
16:59 - 1396/12/17
نسخه چاپی

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛

جشن میلاد کوثر در شهرستان گرمی برگزار شد

جشن میلاد کوثر در شهرستان گرمی برگزار شد
جشن «میلاد کوثر» به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مسئولان و جمع کثیری از بانوان گرمی در سالن حافظ اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،امروز(پنج شنبه) جشن  میلاد کوثر به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و جمع کثیری از بانوان گرمی در سالن حافظ اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: ولادت این بانوی بزرگ اسلام در شب معراج از سوی خداوند به پیامبر گرامی اسلام بشارت داده شده بود.

 

وی اظهار کرد: دين مبين اسلام  الگوها و شاخص‌ هاي ‌متعددی ‌ارائه داده و انسان ها را به پيروي از سيره عملي و نظري آنان دعوت کرده است و انسان با ایمان با تاسي از سيره این شخصیت ها می تواند راه نجات و سعادت خود را طي کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: در شرایط کنونی مردم دنیا تشنه داشتن الگویی عملی در زندگی خود هستند و مایلند در جهانی که عاری از اخلاق و آراستگی های اخلاقی است افراد شاخص را سرلوحه خود قرار دهند و حضرت زهرا دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که اگر بتوان سیره حضرت را بخوبی برای مردم جهان ترسیم کرد الگوی بسیار مناسب و عملی در زندگی بانوان جهان خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: هرکسی ایشان را الگوی خود قرار داده و زندگیش را زندگی فاطمی کند سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد