سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76056
|
10:13 - 1396/12/19
نسخه چاپی

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان کوثر؛

مسئولان از رویکرد غلط و نابجا بپرهیزند/جوانان راه فاطمی را اساس زندگی خود قرار دهند

مسئولان از رویکرد غلط و نابجا بپرهیزند/جوانان راه فاطمی را اساس زندگی خود قرار دهند
رئیس شورای فرهنگی عمومی کوثر گفت: اسلام، حضرت فاطمه را شناخت و انقلاب نیز مقام آن حضرت را درک کرد؛ حال نوبت نسل های بعد از انقلاب است که همچون دهه های گذشته مقام والای پاک دامنی، عفاف، حجاب و ... را در سطح جامعه پیاده کرده و راه فاطمی را اساس زندگی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام والمسلمین بیگی امروز در گفتگو با خبرنگارکوثرخبر، ضمن تبریک سالروز ولادت ام ابیها فاطمه زهرا(س) و هفته زن، اظهار کرد: مسئولین فرهنگی در بحث فاطمه شناسی می بایست بیش از پیش عمل کرده و جوانان را نسبت به این امر واقف و آگاه سازند.

وی با اشاره به عملکرد ناصحیح شهرداری تهران در ایام سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) خاطر نشان کرد: اینطور نباشد که مسئولان در ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه هایی با رویکرد غلط یا بی جا برگزار کنند یا با تدارک برنامه های متعدد دشمن شاد کن فرهنگ غربی را به نمایش بگذارند.

خطیب جمعه کوثر به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: اگر بانوان انقلاب را همراهی و حمایت نمی‌کردند، پیروزی حاصل نمی‌شد، در دفاع مقدس نقش بانوان بسیار پر رنگ و اثرگذار بود، فلذا پیشرو در این راه، هدف و سیره ائمه اطهار ملزومات بقای جامعه اسلامی و انقلابی است.

وی ادامه داد: اسلام، حضرت فاطمه را شناخت و انقلاب نیز مقام آن حضرت را درک کرد تا در زمان 8 سال دفاع مقدس شیرزنان ایرانی همپای با مردان بر علیه کفار به پا خیزند؛ حال نوبت نسل های بعد از انقلاب است که همچون دهه های گذشته مقام والای پاک دامنی، عفاف، حجاب و ... را در سطح جامعه پیاده کرده و راه فاطمی را اساس زندگی خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کوثر ابراز کرد: امروز برای رفع آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات خانوادگی جامعه ما و خانواده‌ها نیازمند سبک زندگی فاطمی هستند، سبک زندگی فاطمی محبت و دوستی‌ها را در زندگی افزایش داده و مروج جامعه ای پایدار و استوار به مبنای الهی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر با بیان اینکه مسیر ترویج و تبلیغ حجاب درست پیموده نشده است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب هر چه گفته شده و هر فعالیتی در حوزه حجاب صورت گرفته، یا نتیجه‌ ملموسی به همراه نداشته و یا جواب معکوسی از کارهای صورت گرفته به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی در پایان تصریح کرد: کم کاری در این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست، بارها و بارها شاهد انتقاد رهبر انقلاب در حوزه فرهنگی بودیم، لذا حرکت در این مسیر بتبع موجب پویایی جامعه و تعالی جوانان می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد