سرویس: بیله سوار
کد خبر: 76165
|
16:23 - 1396/12/23
نسخه چاپی

فرماندار بیله سوار:

خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت مسوولان باشد

	خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت مسوولان باشد
فرماندار بیله سوار کفت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسوولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، فرماندار بیله سوار در نشست با نمایندگان خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران و آزادگان به مناسبت روز شهداء ۲۲ اسفندماه اظهار داشت: خانواده های شهدا و ایثارگران چشمداشت مادی ندارند ولی دیدار و سرکشی معنوی از آنها می تواند تا حدودی جبران کننده رشادت ها و ایثارگری های آنها در راه نظام و انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق‌ترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی است، بیان کرد: گسترش و تعمیق این فرهنگ می‌تواند به خودباوری، پیشرفت، توسعه و آبادانی و استقلال کشور کمک کند.

قبادی با اشاره به اینکه آمار شهدای شهرستان حدود 125 نفر می باشد که براساس مقتضیات زمان، خانواده‌های این شهدا به مناطق مختلف کشور نقل مکان کردند افزود: تاکنون پرونده 71 شهید در بنیاد موجود است و همچنین 290جانباز جنگ تحمیلی و 5آزاده سرافراز از افتخارات این شهرستان می‌باشد.

فرماندار بیله سوار همچنین بر شناسایی ظرفیت ها در حوزه های مختلف درمانی و سلامت، فرهنگی و ورزشی، ترافیکی و بیمه ای و اشتغال برای ارائه خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان تاکید کرد.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در اولویت کاری مسوولان باشد زیرا مهم است که بتوان به مسائل و مشکلات این خانواده‌ها به بهترین شکل ممکن رسیدگی کرد.

قبادی گفت: برای رفع مسائل و مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر باید علاوه بر تهیه بانک اطلاعاتی، کمیته های تخصصی ذیل شورای مشورتی ایثارگران تشکیل شود و با استفاده از ظرفیت های شهرستانی و استانی اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد