سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76169
|
17:47 - 1396/12/23
نسخه چاپی

وضعیت دردآور مبلمان شهری در شمالی ترین نقطه کشور+تصاویر

وضعیت دردآور مبلمان شهری در شمالی ترین نقطه کشور+تصاویر
وضعیت اسفبار معابر عمومی در شهر مرزی بیله سوار به یک معضل اساسی برای مردم تبدیل شده و این امر نارضایتی عمیق شهروندان را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، با گذری در کوچه پس کوچه‌های شهر بیله سوار و با دیدن اوضاع ناگوار و پریشان حال این شهر تاریخی و مرزی  که بوی گرد و خاک  از اغلب محله های این شهر به مشام می رسد و خیابان ها پر از چاله شده است و اغلب نیز چاله ها پر از آب است، آدمی به فکر فرو می‌رود که آیا اینجا یک شهر است یا ... !

از هر شهروند و هر مسافری که اوضاع شهر را جویا می شویم می گویند: کوچه‌ها و خیایان های خاک گرفته و چاله چوله این شهر واقعاً اذیت کننده است و موقع وزش باد، گرد و خاک وارد منازل می‌شود و خودروها را خاک آلود میکند و در نهایت این امر موجب بیماری‌هایی نیز شده است.

برخی از راننده گان آژانس نیز می گویند: هر شهروند بیله سوار که با این مرکز تماس می گیرد ابتدا به فکر چاله جوله های کوچه ها و خیابان ها می افتیم که اتفاقی نیفتد. و البته هر چند هفته برای تعمیر و تعویض زیربندی خودروهایمان باید به تعمیرگاه مراجعه کنیم .

گفتنی است موقع بارندگی، کوچه‌ها پر از آب شده و رفت و آمد عابران و به ویژه دانش اموزان به شدت سخت می‌شود و بعضا به پوشیدن چکمه نیز متوسل می شوند.

sobhemoghan.ir/node/add/news

با بیان بخش اندکی از اوضاع ، مردم بیله سوار از شهردار می خواهند مشکل کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را که نیاز به آسفالت دارد برطرف کند زیرا که نشستن بر مسند شهرداری انوقت شیرین تر خواهد شد که خواسته حداقلی مردم محقق شود.

شهروندان شهر مرزی بیله سوار از وضعیت نامطلوب آسفالت و خیابان های این شهر که یکی از قدیمی ترین شهرهای استان اردبیل است ناراضی اند و از مسئولان خواستار توجه جدی به این مسئله هستند.

sobhemoghan.ir/node/add/news

 روزها، هفته ها و شاید سالهاست که چاله هایی که در سطح خیابان های شهر وجود دارد به یک معضل اساسی برای مردم این منطقه تبدیل شده  و این امر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است. با این حال روند نابوی خیابانها همچنان سیر صعودی و اسف بار خود را طی می کند.

 وجود چاله های با عمق های متفاوت و خطرناک به عنوان پدیده ای در خیابان های شهر از یک سو و حفاری ها و دستکاری معابر توسط برخی نهاهادی خدمات رسان باعث افزایش سیر صعودی چاله ها شده است که علاوه بر زشت کردن چهره خیابان ها مشکلاتی را برای شهروندان و بخصوص دارندگان خودرو بوجود آورده است.

sobhemoghan.ir/node/add/news

وجود چاله های فراوان باعث شده تا خودروها دچار نقص فنی از جمله فرسودگی زود هنگام لاستیک و یا تخریب جلوبندی شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند.

از طرفی گاهی اوقات حرکات مارپیچ رانندگان برای رد کردن چاله های موجود موارد موجب وقوع تصادف و خسارات ناشی از آن شده است.

برخی اقدامات شهرداری همچون لکه گیری به روش های غیر اصولی و غیر علمی نیز باعث شده نه تنها مشکل چاله ها رفع نشود بلکه موجب بدتر شدن سطح آسفالت های موجود شود.

sobhemoghan.ir/node/add/news

sobhemoghan.ir/node/add/news

مردم بیله سوار همچنان در انتظار شهرداری

با وجود قول های مکرر شهردار بیله سوار مبنی بر آسفالت ریزی و رفع چاله های خطرساز خیابان ها و کوچه ها اما کماکان خبری از آغاز کار نیست و مردم همچنان در انتظار شهرداری هستند.

هر چند شهردار بیله سوار به همراه شورای شهر ، با برنامه ها و سیاست های دقیق خود برخی مشکلات مالی را مرتفع ساختند اما مردم عملکرد شهرداری را در ظاهر شهر جستجو می کنند که مع الاسف ظاهر شهر به هیچ وجه چنگی به دل نمی زند.

با توجه به گلایه های شدید اهالی از وضع موجود و به جهت مرکز بودن این شهر در شهرستان حمایت های فرمانداری و استانداری نیز کاملا ضروری است و امیدواریم در این روزها که هوا نیز مساعد است امور تنظیف شهری و آسفالت ریزی تسریع شود.

آسفالت ریزی، لگه گیری و رفع چاله های شهر  بیله سوار بزودی آغاز می شود

شهروز بهادر در گفتگو با خبرنگار صبح مغان از آغاز نظافت شهر به مناسبت در پیش بودن سال نو خبر داد و اظهار داشت: لگه گیری و رفع چاله های شهر با آسفالت ریزی، خط کشی معابر وخیابانها، نورپردازی، زیبا سازی شهر و رنگ‌آمیزی نقاط مختلف شهر بزودی آغاز می شود.

http://sobhemoghan.ir/node/add/news

شهردار بیله سوار، به ساماندهی ورودی‌ شهر در آستانه سال نو نیز اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهر به ویژه نصب المان در میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی گفت: آسفالت مورد نیاز برای لگه گیری چاله های شهر آماده شده و لذا به جهت بارانی بودن هوا و رعایت مقررات آسفالت ریزی امکان اجرا مقدور نیست و با مساعد شدن هوا عملیات آسفالت ریزی آغاز می شود.

شهردار بیله سوار از انتقادهای اهالی از وضعیت ظاهری شهر نیز استقبال کرد و گفت: این حق طبیعی مردم است که از وضع موجود کوچه ها و خیابان ها گلایه مند باشند. و ما نیز تمام تلاشمان را در راستای انتظارات مردم بکار خواهیم بست.

بهادر در خصوص تصاویر منتشر شده از پرکردن چاله ها با شن و ماسه توسط شهرداری هم، ضمن تایید این مسیله گفت: این کار به منظور جلوگیری از ورود خسارت به خودروها ناشی از چاله ها بود که بعلت مساعد نبودن شرایط جوی امکان آسفالت ریزی نیست.

چاله ای که چندین ماه است به همین وضعیت مانده وکسی هم نیست توجهی کند

http://sobhemoghan.ir/node/add/news

به نظر می رسد اصلاح این معضل چندان بودجه ای نیاز نداشته باشد اما این نقطه نیز مثل سایر نقاط شهر بی توجه رها شده است.

 حضور غیرقانونی تریلی ها داخل شهر بیله سوار

حضور غیر قانونی تریلر ها در مرکز شهر بیله سوار این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و علاوه بر این که حضور این غول های آهنین در نوع خود جالب توجه است، سکوت و بی تدبیری مسئولان نیز در نوع خود جالب توجه و نا امید کننده است .

❌ حضورغیرقانونی تریلی ها داخل شهر بیله سوار

هر چند راهنمایی و رانندگی شهرستان با نصب تابلوی ورود ممنوع ظاهرا قصد ممانعت از ورود تریلر ها را دارد اما این اقدام نیز از شروع نصب بنر کار ساز نبوده و با توجه به شرایط سخت رانندگان تریلرها در جداکردن کانتینر به خاطر تهیه گازوییل در ایستگاه سوخت مرکز شهر بهترین راه کار و حل این مشکل استفاده از ایسگاه سوخت داخل محوطه پایانه مرزی تا زمانیکه ایستگاه سوخت جدیدی در خارج از شهر ساخته شود می باشد.

مشکلات مالی شهرداری بیله سوار و انتظار مردم از استاندار اردبیل!

در جلسه چند هفته پیش بررسی مسایل و مشکلات شهر بیله سوار و جعفراباد که با حضور شوراهای اسلامی شهر بیله سوار و جعفراباد در حضور استاندار اردبیل برگزار شد پرداخت بدهی میلیاردی شهرداری بیله سوار، اصلی ترین خواسته شورای شهر از استاندار اردبیل بود.

بدهی میلیاردی شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی و متقابلا طلب چند میلیاردی این شهرداری از برخی نهادهای دولتی از اصلی ترین مشکلاتی است که نهایتا باعث عقب ماندگی بی سابقه این شهر مرزی شده است.

انتظار مردم مرزنشینان ورنج دیده این شهر از استاندار اردبیل با توجه به وضعیت اسف بار بیله سوار و به جهت اینکه این شهر در پیشانی نظام قرار دارد این است که استاندار ولایی اقدامی عاجل و اورژانسی انجام داده و نسبت بازسازی معابر و خیابانهای نابود شده که دل هر شهروندی را به درد آورده، تدبیری بیندیشد.

گزارش از بهروز پیری

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد