سرویس: نیر
کد خبر: 76195
|
15:10 - 1396/12/25
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

مسئولان اختلافهای سیاسی را کنارگذاشته و به فکرمعیشت مردم باشند

مسئولان اختلافهای سیاسی را کنارگذاشته و به فکرمعیشت مردم باشند
حجت الاسلام مقدسی گفت: به فرارسیدن سال نو نزدیک می شویم و مسئولان و دولتمردان در آستانه سال نو اختلافات سیاسی را کنار گذاشته و به فکر معیشت مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛میکائیل مقدسی پیش از ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر که درمحل مصلی برگزار شد، اظهار داشت: به فرارسیدن سال نو نزدیک می شویم و مسئولان و دولتمردان در آستانه سال نو اختلافات سیاسی را کنار گذاشته و به فکر معیشت مردم باشند.

 

حجت الاسلام مقدسی درادامه افزود: کسبه و بازاریان هم در این روزهای عزیز در فروش اجناس خود انصاف را رعایت کنند.

 

امام جمعه نیر دوری از حسد و بخل را در آستانه سال نو از مومنین خواستار شد و تصریح کرد: امسال با تمام فرازونشیب هایی که داشت به اتمام رسید و متاسفانه دراین سال تلخی هایی از جمله حادثه سقوط هواپیما، قطار ، کشتی و زلزله کرمانشاه کشورمان را فرا گرفت و از خداوند متعال خواستارم که سال نو برای کشورمان و مردممان سال پربرکت و دور از هرگونه حوادث تلخ است.

 

حجت الاسلام مقدسی درادامه خطبه با گرامیداشت سالروز ولادت امام محمد باقر به جشن نیکوکاری اشاره کردو افزود: در جشن نیکوکاری خیرین و افرادی که توان مالی دارند دست مستمندان را بگیرند همانطوری که در سال های قبل این عمل صورت گرفته بود امسال نیز انجام شود.

 

وی درادامه به هجوم فرقه شیرازی به سفارت کشورمان در انگلیس اشاره کردو گفت: تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف بین فرقه های مختلف از جمله اهداف مهم دشمنان نظام و مستکبرین است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد