سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76197
|
17:24 - 1396/12/25
نسخه چاپی

کشف 30 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ گذشته در جمعه بازار خلخال+ تصاویر

کشف 30 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ گذشته در جمعه بازار خلخال+ تصاویر
در آستانه سال نو به همت اکیپ بازرسی بهداشت محیط طرح سلامت نوروزی خلخال 30 کیلوگرم مواد خوراکی تاریخ گذشته در جمعه بازار کشف وضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،  علی ملکی مسئول بهداشت محیط  و معاون اجتماعی دانشکده علوم پزشکی خلخال از حضور اکیپ بازرسی بهداشت محیط در اجرای طرح سلامت نوروزی در جمعه بازار خوجین خبر داد و گفت: بیش از 30کیلوگرم مواد خوردنی تاریخ گذشته در این بازار محلی کشف و ضبط گردید.

 ملکی افزود: اکیپ بازرسی بهداشت محیط با رصد اقلام مورد فروش در این بازارچه  ضمن بررسی تاریخ مواد غذایی و نکات بهداشتی در خصوص فروش آبزیان و مواد غذایی از آموزش فروشندگان به صورت  چهره به چهره خبر داد.

مسئول بهداشتی محیط شهرستان خلخال اضافه کرد: در آموزش چهره به چهره فروشنده یا فراگیر ضمن آگاهی از موارد تخلف و ناآگاهی خود در زمینه رعایت نکات سلامتی برای عرضه محصولات ومواد غذایی سریعا موارد مشکل دار و تخلف خود را رفع می کند که این طرح سلامتی در بازار خرید و فروش مواد غذایی را تضمین می کند.

ملکی اضافه کرد: تیم های بازرسی  طرح سلامت نوروزی تا 15 فروردین در تمامی مراکز عمومی ، عرضه مواد غذایی و شیرینی فروشی ها ، رستوران ها  و مراکز اقامتی بین راهی  حضور خواهند یافت و با متخلفان در زمینه تهدید سلامت عمومی برخورد قاطع و لازم انجام خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد