سرویس: استانی
کد خبر: 76239
|
15:23 - 1397/01/03
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:

حمایت از تولید داخلی با حمایت تولید کننده و مصرف کنند قابل اجرا است/ باید از گذشته عبرت بگیریم

حمایت از تولید داخلی با حمایت تولید کننده و مصرف کنند قابل اجرا است/ باید از گذشته عبرت بگیریم
امام جمعه گرمی گفت: مصرف کالاهای داخلی دوبخش دولتی و مردمی دلرد بطوریکه دولت جلوی واردات بی رویه را بگیرد و مردم هم به مصرف کالای داخلی رغبت نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی، گفت: فلسفه افرینش انسان امتحان است.

 

وی با بیان اینکه انسان بی تقوا با وجود داشتن ثروت فراوان فقیر ترین انسان به شمار می رود، اظهار کرد: چهار چیز یعنی عدم اظهار نیاز ، کتمان صدقه، درد و کتمان مصیبت از گنج های بهشتی است.

 

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سربلندی امت اسلامی و شعیان در راستای اهداف انسانی، اظهار کرد: یکسال گذشت و باید از سال گذشته درس بگیریم و نقاط ضعف را تقویت و نقاط قوت را حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبربنام سال "حمایت از کالای ایرانی" ، با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی با حمایت تولید کننده و مصرف کنند قابل اجرا است، اظهار کرد: مصرف کالاهای داخلی دوبخش دولتی و مردمی دلرد بطوریکه دولت جلوی واردات بی رویه را بگیرد و مردم هم به مصرف کالای داخلی رغبت نشان دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری یکی از موانع رفع مشکل بیکاری را توجه به تولید داخلی عنوان کرد و گفت: دیدگاه فقیرانه به شهرستان گرمی کاملا غلط است و این شهرستان همیشه روند رو به رشد داشته و دارد اما پیشرفت تا ان حدی نبود که انتظار می رفت وعلت کندی پیشرفت در برخی دوره ها که در گذشته دور و نزدیک اتفاق افتاده سیاست بازی های بوده که عقب ماندگی این شهرستان را سبب شده است ولی شهرستان گرمی روبه پیشرفت بوده و اخیرا با تلاش و پشتکار مسئولین شهرستان جهش بیشتری در توسعه داشته است.

 

وی از شهردار و اعضای شورای شهربخاطر زیبا سازی و چراغانی و توجه به مبلمان شهردر آستانه بهارو فصل ورود مسافران نوروزی  و همچنین  از برخی ازاقدامات عمرانی صورت گرفته در نقاط مختلف تقدیرکرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد