سرویس: استانی
کد خبر: 76240
|
15:32 - 1397/01/03
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

۲۰ هزار شغل امسال در سطح استان ایجاد می شود

۲۰ هزار شغل امسال در سطح استان ایجاد می شود
استاندار اردبیل در سفر یک روزه به گرمی گفت: ماموریت ویژه دولت ایجاد اشتغال برای ۲۰هزار نفر در سطح استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، استاندار اردبیل امروز در سفر یک روزه به شهرستان گرمی در دیدار با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه‌ با برنامه ریزی صورت گرفته مشکلات بیکاری به نُرم استاندارد کشوری خواهد رسید، افزود: ماموریت ویژه دولت در استان در سالجاری ایجاد اشتغال برای ۲۰هزار نفر است. ️

 

در این دیدار امام جمعه گرمی هم‌ گفت: این روزها با اقدامات مثبت مسئولین بویژه فرماندار روند توسعه رو به جلویی را تجربه میکنیم و معضل عزل و نصب های سیاسی در این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

 

وی افزود: ️حمایت از کالای ایرانی باید اول از خود ادارات شروع شود تا به مردم برسیم و این ماموریت را دراستان، استاندار شخصا مدیریت و هدایت کند. میرزاده نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ادارات دولتی حق ندارد با وجود کالای ایرانی در بازار با پول بیت المال از کالای خارجی استفاده کند که این رسوم از سالهای قبل در ادارات مرسوم بوده است. ️

 

وی اظهار کرد: بنده معتقدم در کشور هیچ شاخصی برای توسعه امکانات وجود ندارد و این روند کاملا عینی، مسئله ایست که ما انتظار نداریم تا به شهرستان گرمی دلسوزی شود، بلکه آنچه حق و حقوق قانونی نسبت به شهرستان است ،اعمال شود.

 

امامی فرماندار شهرستان گرمی هم ️ اقدامات مثبت مجموعه مدیران ادارات شهرستان درسالهای گذشته را تسهیل شرایط سرمایه گذاری و به ثمر نشستن سه مجموعه عظیم صنعتی به همین خاطر عنوان کرد.

 

بازدید از نمایشگاه صنایع دستی، شروع عملیات اجرایی مجموعه شیرآلات بهداشتی نواوران در شهرک صنعتی ولیعصر(عج)، دیدار از خانواده شهید معرفت اکبری، بازدید از ستاد خدمات سفر این شهرستان و بازدید و شروع عملیات اجرایی طرح آبخیزداری محله اله درق از برنامه های استاندار اردبیل در سفره یک روزه به شهرستان گرمی بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد