سرویس: مذهبی
کد خبر: 76250
|
14:43 - 1397/01/04
نسخه چاپی

کاروان راهیان نور بانوان شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد

 کاروان راهیان نور بانوان شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: کاروان راهیان نور بانوان شهرستان گرمی امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس، اعزام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی بعد از ظهر امروز(شنبه) در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور گفت: 90 نفر از بانوان بسیجی شهرستان گرمی به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس، عازم شلمچه شدند.

 

وی اظهار کرد: این بسیجیان در قالب 2 اتوبوس از بسیجیان شهرستان گرمی در مدت 5 روز از مناطق عملیاتی فکه، چزابه، هویزه،دهلاویه، شلمچه و دیگر یادمان‌های عملیاتی بازدید خواهند کرد.

 

وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور به سرزمین نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده یاد کرد و افزود: تا زمانی که این فرهنگ در جامعه حاکم باشد کشورمان از توطئه‌های دشمنان مصون خواهد ماند.

 

وی تصریح کرد: اعزام بسیجیان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

 

سرهنگ رحیمی اظهار کرد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی به منظور تقویت روحیه معنوی و مدیریت جهادی، تجدید خاطره ای است برای ایثارگران و رزمندگان و نیز آشنایی دیگر بسیجیان با دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد