سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76279
|
13:21 - 1397/01/08
نسخه چاپی

فرمانده سپاه بیله سوار عنوان کرد:

اردوهای راهیان نور، به شبکه عظیم فرهنگی کشور تبدیل شده است

اردوهای راهیان نور، به شبکه عظیم فرهنگی کشور تبدیل شده است
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار با بیان اینکه راهیان نور از انگیزه های معنوی و با سیره شهدا گفت شکست دشمن در جنگ نرم راهیان نور مشاهده می‌شود گفت: امروز راهیان نور به یک شبکه عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغانسرهنگ پاسدار اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در رابطه با تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور در بین جوانان اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر اراده ملت ایران است و این سفر راهیان نور سفر مقدس و با ارزشی است .

وی گفت: راهیان نور محل رساندن زائران به نور است،  آن نور هدایتی که از فداکاری و استقامت شهدا به دست آمده است .

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک دایره المعارف و یک فرهنگ مستقل است تاکید کرد: این فرهنگ که در سیره شهدا نهفته است باید انتقال یابد  زیرا که جبهه ها شاهنامه بلند ایثارگری و از جان گذشتگی می باشد .

سرهنگ پاسدار اختری عنوان کرد: اردوهای راهیان نور بازخوانی و احیای فرهنگ حماسه و ایثارگری های شهدا هستند و انقلاب ما نیز با شهادت پیروز شده است .

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: امروز ما می توانیم با تکیه بر آموزه های دفاع مقدس و سیره شهدا برای ملتمان تاریخ خوبی را رقم بزنیم .

وی با بیان اینکه راهیان نور پر از انگیزه های معنوی است گفت: شکست دشمن در جنگ نرم راهیان نور مشاهده می‌شود و امروز راهیان نور به یک شبکه عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است .

وی گفت نباید فراموش کنیم که هنوز هم فرزندان رزمندگان مفقودالاثر چشم انتظارند که شاید یک روز پدرشان وارد خانه شوند و یا

فراموش کنیم که شهدا به حجاب سفارش کردند و ما را به حضور در مساجد و نماز سفارش کردند .

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در انتها تاکید کرد: امروز بدحجابی دروازه ورود به عرصه ای است که دشمن قصد دارد با فریبکاری در عرصه جنگ نرم زنان ما را به نفع خود هدایت کند و لذا اگر امروز تنها به یک جمله و سفارش شهدا دقت کنیم و رعایت کنیم که گفتند "خواهرم و مادرم حجاب خود را حفظ کنید" و "امام را یاری کنید" و "آمریکا شیطان است"،  فرایند مبارزه را کامل کرده ایم.

 

به گزارشپایگاه خبری صبح مغان، امسال بیش از 200 زائر خواهر و برادر شهرستان بیله سوار در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده و لحظات به یاد ماندنی را در مدفن شهدای جنگ تحمیلی سپری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد