سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76364
|
16:27 - 1397/01/24
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

بعثت حضرت رسول اکرم(ص)بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است/شهردار و شورای شهر در رسیدگی به مشکلات شهر جدی باشند

	بعثت حضرت رسول اکرم(ص)بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است/شهردار و شورای شهر در رسیدگی به مشکلات شهر جدی باشند
امام جمعه اصلاندوز ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم(ص)گفت:بعثت حضرت رسول اکرم(ص)بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:برای همه ما وظیفه اساسی است که از کالای ایرانی استفاده کنیم و به تولیدات داخلی اهمیت دهیم.

وی افزود:امروزه دشمن با شکل ها و ایده های مختلف بدنبال ضربه به نظام برای جلوگیری از پیشرفت نظام است که امیدواریم مسئولان نظام و همه مردم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جدی باشند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه دولت می تواند با راهکارهای مناسب نسبت به شیوع و گسترش تولیدات داخلی بیاندیشد گفت:در طول 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در هر کجا که وارد شدیم سربلند و پیروز بودیم.در راستای استفاده از تولیدات داخلی و کالای ایرانی باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا در این عرصه نیز به موفقیت برسیم.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه ضمن تبریک عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) هدف از بعثت انبیا را تربیت انسان دانست و گفت:بعثت حضرت رسول اکرم(ص)بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است چرا که نتیجه تمام پیامبران است.

وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه گفت:جامعه ای ایده آل و پویاست که در آن جامعه مسئولان فرهنگی و روحانیون به مساله تعلیم و تربیت اهمیت دهند چرا که در دین اسلام از جایگاه بالاتری برخوردار است.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه ها به مساله اخیر سوریه و عقب نشینی رییس جمهور آمریکا از مواضع خود در مورد سوریه اشاره کرد و گفت:رژیم آل سعود و حاکمان عرب با نفت و ذخایر زیرزمینی مسلمانان،خود را در دامن استکبار گذاشتند و از طریق آنان حکومت می کنند که یقینا در این مورد نیز موفق نخواهند شد و این قوت قلبی برای مسلمانان است.

وی همچنین فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت و افزود:ارتش جمهوری اسلامی در طول تاریخ با اقتدار و عظمت از کیان و ناموس وطن بخوبی دفاع کرده و از نظام حمایت کرده اند.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با گلایه از جدی نبودن شوراها و شهردار اصلاندوز در رسیدگی به مشکلات شهر گفت:مردم به شوراها اعتماد کرده و رای دادند و باید از رای مردم بخوبی حفاظت کنید شما قسم خوردید که کار کنید.

وی با اشاره به وضعیت اسفناک جوی های خیابانهای شهر و گلایه مردم قره قباق از عدم رسیدگی به وضعیت خیابانها و کوچه ها از شهردار و اعضای شورای شهر خواست در رسیدگی به مشکلات مردم و شهر جدی باشند چرا که مردم از شما کار می خواهند.

وی در پایان از مردم خواست در مصرف آب شرب و کشاورزی نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا با قطعی آب مواجه نشوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد