سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76373
|
13:21 - 1397/01/26
نسخه چاپی

بخشدار اصلاندوز:

اصلاندوز،بیشترین نرخ رشد جمعیت روستایی را در استان اردبیل دارد

اصلاندوز،بیشترین نرخ رشد جمعیت روستایی را در استان اردبیل دارد
بخشدار اصلاندوز با اشاره به سرشماری عمومی سال 1395 گفت:اصلاندوز بیشترین نرخ رشد جمعیت روستایی در استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار"سید عباس مینایی" امروز در بازدید از اجرای طرح هادی روستای جلیلو گفت:اجرای این طرح از محل اعتبارات تخصیص یافته برای دهیاری ها انجام می شود.

وی ضمن تذکرات فنی به مجریان پروژه به اهالی قول داد تا نسبت به بازنگری طرح هادی روستا در اسرع وقت اقدام شود.

بخشدار اصلاندوز بیشترین نرخ افزایش جمعیت روستایی در استان اردبیل را مربوط به بخش اصلاندوز عنوان کرد و دلیل آن را اثربخشی سیاست های دولت در راستای عمران و آبادانی روستاها و تعلق خاطر مردم به آبادکردن روستاهای خودشان دانست.

مینایی با اشاره به سرشماری عمومی سال 1395 گفت:جمعیت اصلاندوز هم اکنون در حدود 33 هزار نفر بوده که نسبت به سرشماری سال 1390 تعداد 6 هزار نفر افزایش یافته است.

وی بر لزوم تحویل مدیریت برق و مدارس آموزشی چندین قشلاق اصلاندوز در مجاورت بخش جعفر آباد که در تقسیمات کشوری جزء بخش اصلاندوز هستند به این بخش تاکید کرد.

این مسئول از کاستی های موجود از جمله افت ولتاژ برق در قشلاقات ساری قویی احمدخان و شهمار و فرسوده بودن کانکس آموزش در این قشلاقات خبر داد و خواستار واگذاری این امورات به بخش اصلاندوز شد.

بخشدار اصلاندوز همچنین در بازدید از اقدامات احداث آبنما در مسیر ارتباطی قشلاق ساری قویی شهمار و همچنین احداث غسالخانه و پل روستایی کوچک در قشلاق ایمانقویی،با بررسی عملیات گازرسانی به این روستاها و قشلاقات،عملیات موجود را کند ارزیابی کرد و خواستار تسریع در عملیات گازرسانی به ۵۲ قشلاق بخش شد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل کلنگ زنی شده است.

گفتنی است،در این بازدیدها اهالی قشلاقات،دهیاران و شوراها‌ از احداث راه روستایی و تسطیح و زیرسازی روستاهای مسیر از محل اعتبارات روستایی از فرماندار شهرستان و بخشدار اصلاندوز تقدیر و تشکر بعمل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد