سرویس: نمین
کد خبر: 76395
|
19:01 - 1397/01/28
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

راه و هدف شهیدان همواره زنده است و هیچ وقت فراموش نمی شود

راه و هدف شهیدان همواره زنده است و هیچ وقت فراموش نمی شود
امام جمعه نمین گفت: راه و هدف شهیدان همواره زنده است و هیچ وقت فراموش نمی شود و هر کس به شهدا وصل شود او هم بیدار و زنده خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده ظهر امروز در آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری یادواره کشوری شهدای انقلاب نیارق نمین اظهار کرد: راه و هدف شهیدان همواره زنده است و هیچ وقت فراموش نمی شود و هر کس به شهدا وصل شود او هم بیدار و زنده خواهد ماند.

امام جمعه نمین گفت: شهدا پرچمدار تمام کمالات و خوبی ها  و منبع فیض الهی هستند و دشمنان تلاش می کنند ما را از این فیض جدا کنند.

سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین نیز از تمام کسانی که در برگزاری این مراسم بزرگ و کشوری همکاری لازم را داشتند قدردانی کرد و بیان کرد: یادواره نیارق با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برای اولین بار در سال گذشته به صورت کشوری برگزار شد.

وی همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در این یادواره پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این یادواره در سال های آینده با شکوه تر هم برگزار خواهد شد.

فرماندار نمین هم در این مراسم، آشنایی دادن نسل جدید با ارزش های دوران انقلاب و دفاع مقدس یک وظیفه است گفت: مسیر انقلاب و شهدا باید به نحو مطلوب شایسته برای نسل جدید ترسیم شود.

عاطف ناصری افزود: رشادت و ایثارگری در تمام مردمان شهرستان نمین دیده می شود و مسئولان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا این رشادت ها فراموش نشود.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل هم در این مراسم با اشاره به اینکه نگاه بسیجی وار به امور باعث اجرا شدن هر چه زیباتر آن کار می شود، گفت: در جریان برگزاری یادوراه شهدای نیارق تلاش شد تا بهترین پوشش ممکن برای انعکاس برنامه های اجرا شده در سطوح مختلف رادیو ، تلویزیون و اخبار استانی و کشوری صورت بگیرد.

ملا احمدی افزود: خدمتی که شهدای نیارق برای اعتلا و صلابت نظام اسلامی انجام دادند همگان را بر آن داشته تا به نحو مطلوب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنین آرمان ها و اهداف نظام وارد گود شده و عمل کنند.

لازم به ذکر است روستای نیارق از انقلابی‌ترین روستاهای کشور است؛ اهالی این روستا در دوران سیاه ستمشاهی با بصیرت به اهمیت مبارزات انقلاب اسلامی پی برده و در روز  18 دی‌ماه سال 57 علیه نظام طاغوتی قیام کردند که در این حادثه پنج نفر از اهالی این روستا به فیض شهادت نائل آمدند.

قیام انقلابی مردم نیارق علیه رژیم شاه، اولین قیام روستایی در کشور است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد