سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76403
|
13:43 - 1397/01/29
نسخه چاپی

دستگیری مدیران صفحات و کانال های غیر اخلاقی در اردبیل

دستگیری مدیران صفحات و کانال های غیر اخلاقی در اردبیل
مركز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سازمان اطلاعات سپاه استان اردبيل از دستگیری دو نفر از مدیران صفحات و کانال های غیر اخلاقی در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مركز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سازمان اطلاعات سپاه استان اردبيل طي رصد هاي صورت گرفته در فضاي مجازي، دو نفر طی عملیات های جداگانه در شهرستان اردبیل و یکی از شهرهای شمالی استان كه با راه اندازي و مديريت کانال های زنجیره ای مبادرت به انتشار محتويات مستهجن مي نمودند، پس از اخذ حكم قضايي از دادستان محترم اردبيل، دستگير شدند.
مشاراليهما علاوه بر راه اندازی و مدیریت كانال هاي مذكور، مبادرت به ايجاد و مديريت مجموعه سوپر گروه هایي نموده بودند كه با انتشار کلیپ ها و فیلم های مستهجن و نیز فراهم نمودن امكان دوستیابی خارج از عرف در آن گروه ها بین دختران و پسران به اشاعه فحشا و گسترش بي بند و باري در فضاي مجازي استان مي پرداختند.
فقط در یک مورد ، یکی از متهمان مبادرت به ايجاد و مديريت گروه ها و كانال هاي مستهجن با محتواي بالغ بر ١٦ هزار فیلم؛ ١٠٠٠ عکس ؛ ١٨٠٠ لینک گروهها و کانالهای مستهجن بصورت تبلیغاتي ؛ و ٥٠٠ فایل صوتی غیراخلاقی نموده بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد