سرویس: نمین
کد خبر: 76431
|
20:52 - 1397/02/05
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

"کارگران" سرمایه اصلی کشور هستند/ کارفرمایان عدالت را رعایت کنند

"کارگران" سرمایه اصلی کشور هستند/ کارفرمایان عدالت را رعایت کنند
امام جمعه نمین گفت: کارگران سرمایه اصلی کشور و صاحب اصلی این مملکت هستند و نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از شکوه فرهنگ، به مناسبت هفته کارگر قبل از ظهر امروز جمعی از تشکلات کارگری، کارفرمایی و مسوولان شهرستان با امام جمعه نمین دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام صفر یوسف زاده اظهار کرد: مشکلاتی که در کشور وجود دارد حاصل کوتاهی مسوولین است که با همت و کوشش می توان حل کرد.

وی افزود: 14 هزار شهید کارگر در کشور داریم؛ آن شهیدان در زمان نیاز هم چرخ تولید را چرخاندند و هم با دستور امام خمینی(ره) در جنگ علیه دشمن حضور یافتند

امام جمعه نمین با بیان اینکه این انقلاب تمام دشمنان رو به زانو درآورده است گفت: با وجود اقتدار در برابر دشمنان در داخل کشور مشکلات اقتصادی زیادی داریم.

حجت الاسلام یوسف زاده خدمت به نظام و کشور را بزرگترین عبادت دانست و بیان کرد: کارگران سرمایه اصلی کشور و صاحب اصلی این مملکت  هستند و نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند.
 
وی در ادامه توصیه هایی به کارگران کرد و گفت: شما با تولید از طرفی نیاز مردم را بر طرف می کنید و از طرفی هم دشمن را مایوس می کنید و این خیلی ارزشمند است و بنابر روایات اگر چنین کارگری در حین کار بمیرد شهید است.

امام جمعه نمین با بیان اینکه یک کارگر باید همواره به خدا وصل باشد ادامه داد: اگر بدانید کار شما کارگران چقدر برای کشور اهمیت دارد هیچ وقت خسته نخواهید شد.

حجت الاسلام یوسف زاده در انتها از کارفرمایان خواست که به کیفیت کالا های خود اهمیت دهند و عدالت را بین کارگران رعایت کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد