سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76490
|
15:43 - 1397/02/21
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه بیله سوار از وضعیت نامناسب آب کشاورزی/

حجت الاسلام قیاسی: از انتصاب افراد ضعیف در راس امور شهرستان خودداری شود

حجت الاسلام قیاسی: از انتصاب افراد ضعیف در راس امور شهرستان خودداری شود
امام جمعه بیله سوار ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب آب کشاورزی در این شهرستان گفت: باید از انتصاب افراد ضعیف در راس امور شهرستان خودداری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام قیاسی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) در آخرین جمعه ماه شعبان به فرا رسیدن ایام پر برکت ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در این ماه خیرات و برکاتی را به ما ارزانی میکند که هیچ جایی چنین برکتی وجود ندارد و لذا باید میهمان خوبی در این میهمانی باشیم .
وی در شریح توصیه های پیامبر اسلام(ص) به مردم بیان داشت: میهمانی رمضان اداب خاصی دارد که یکی از انها افطار با مال حلال است.
امام جمعه بیله سوار در ادامه به مهمترین مسیله روز کشور یعنی دشمنی امریکا اشاره کرد و به تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع معلمان و فرهنگیان در خصوص حرفای سخیف و پر از دروغ ترامپ و خروج آمریکا از برجام پرداخت و تاکید کرد باید در ادامه کار تضمین محکمی از طرف های اروپایی گرفته شود که بعید است تضمینی به ایران بدهند.
حجت الاسلام غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پرداخت زکات اشاره کرد و با تبریک مناسبت های هفته از جمله هفته هلال احمر و تکریم وغبارروبی مساجد گفت: چرا باید مساجد ما از رونق کمتری برخوردار باشند در حالیکه می توانیم افراد مناسبی به هیت امنا انتخاب کنیم تا توجه بیشتری به مساجد داشته باشند.
وی در خصوص گلایه کشاورزان از کمبود و عدم استفاده کامل از آب کشاورزی نیز گفت: نماینده مردم در مجلس باید مواظبت کند که به هر دو شهرستان به طور عادلانه رسیدگی کند و نباید تنها یک شهرستان مدنظر باشد و لذا مسوول آب باید این اشکال ایجاد شده را رفع کنند.
امام جمعه بیله سوار با انتقاد شدید از این موضوع که هر گوشه ای که افراد ضعیف است می اورند و در این شهرستان مسوول میکنند اظهار داشت: همه مسوولین استانی موظف هستند که از افراد متخصص بومی استفاده کنند و از بکارگیری مسوول صفر در راس امور شهرستان خودداری کنند.
وی همچنین با بیان اینکه در برخی مراسم و جلسات به اعضای شورای شهر اجازه ورود به جلسه داده نمی شود گفت: تکرار این موضوع در واقع بی احترامی به مردم و نمایندگان منتخب آنهاست و باید مردم نیز در حمایت از نمایندگان خود کوشا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد