سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 76665
|
16:47 - 1397/04/01
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

جاده های مغان ایمن نیستند مسئولان رسیدگی کنند/ تیم ملی فوتبال ایران شعار"ما می توانیم" را در عمل ثابت کردند

	جاده های مغان ایمن نیستند مسئولان رسیدگی کنند/ تیم ملی فوتبال ایران شعار"ما می توانیم" را در عمل ثابت کردند
امام جمعه اصلاندوز با انتقاد از وضعیت تاسف بار راههای مواصلاتی مغان از نمایندگان و مسئولان خواستار رسیدگی به حل مشکلات جاده ها شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین"عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار اخیر فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل اشاره کرد و گفت:متاسفانه تصادفات در استان و بخصوص شمال استان افزایش یافته است،چرا که جاده مغان مناسب نیست.

وی با اشاره به حاصلخیز بودن مغان به لحاظ محصولات کشاورزی و راه بین المللی گفت:با توجه به عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین و کشاورزی در این محور نیاز است نماینده مجلس و استاندار اردبیل نسبت به حل مشکلات راه و دوبانده کردن جاده مغان اقدام اساسی و عملی کنند که متاسفانه در اثر تصادفات تعداد 9 نفر در این جاده ها جان خود را از دست دادند.

امام جمعه اصلاندوز بر لزوم رعایت قانون مقررات راهنمایی رانندگی از سوی مردم و رانندگان تاکید کرد و گفت:سالانه تعداد زیادی از هموطنان در حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند و خانواده های زیادی نیز داغدار می شوند بنابراین می طلبد مسئولان مربوطه با اعمال راهکارهایی موثر برای رفع عواملی که در ایجاد این حوادث نقش اساسی دارند، تلفات رانندگی را به حداقل برسانند.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه به هرج و مرج قیمت کالاها در بازار و نوسان قیمت اشاره کرد و گفت:متاسفانه مسئولان بفکر بازار نیستند و رسیدگی نمی کنند که می طلبد فرماندار پارس آباد و بخشدار نسبت به کنترل قیمت ها در بازار اصلاندوز اقدام عملی کنند.

وی همچنین به بازیهای تیم ملی فوتبال ایران با ستارگان جهان در روسیه و تجلیل مقام معظم رهبری از تیم ملی اشاره کرد و گفت:اگر امروز در جام جهانی روسیه با قدرت و غیرتمندانه و شجاعانه و با اقتدار حاضر می شویم و می توانیم با ستاره های جهان روبرو شویم اقتدار کشور را نشان می دهد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه تیم ملی ایران به شعار"ما می توانیم" بخوبی عمل کردند،از تک تک بازیکنان تیم ملی که پرچم مقدس ایران اسلامی را در جهان برافراشته می کنند تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب گفت:مردم ایران مخصوصا مسئولین باید قوی و هوشمندانه و مدبرانه برنامه ریزی کنند و توطئه های دشمنان را بشناسند.

وی با بیان اینکه نخبگان و تریبون داران جامعه مردم ایران را آگاهسازی کنند گفت:الحمدلله مردم ایران آگاه و بصیر هستند اما مسئولان و صاحبان فکر،مردم را بیش از پیش از نقشه و توطئه های دشمنان آگاهسازی کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:متاسفانه برخی از گروههای سیاسی و رسانه آنها دم از مذاکره با آمریکا می زنند،بعضی از دوستان نادان داخلی نامه ای جاهلانه و ظلم گونه نوشتند با دشمن بر سر میز مذاکره بنشینند.اما بدانند که ملت با بصیر ایران اسلامی از خواسته ها و عزت کشور ذره ای کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به سالروز تخریب قبور ائمه معصومین توسط وهابیت در بقیع اشاره کرد و گفت:وهابیون بر اساس تفکر غلط بسیاری از آثار دینی را تخریب و به هتک حرمت قبور ائمه بقیع و دیگر اماکن پرداختند و این ظلم آشکار وهابیت را به مسلمانان و تشیع جهان تسلیت می گوییم.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول به اهمیت پرداخت زکات در جامعه اشاره کرد و گفت:زکات و صدقه که مورد تاکید آیات قرآن مجید و روایات ائمه اطهار(ع) است باعث افزایش نعمت های سلامتی،مال و روزی حلال انسان می شود.

گفتنی است در بین الصلاتین نماز جمعه مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه معصومین توسط وهابیت با مداحی خدابخش علیزاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

به گزارشارس تبار،وهابیون در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری پس از اشغال مکه، به بقیع حمله و علاوه بر قبور امام حسن مجتبی (ع)، امام سجاد (ع)، امام باقر (ع) و امام صادق (ع) دیگر بخش‌هایقبرستان بقیعرا نیز تخریب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد