سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77029
|
09:38 - 1397/04/25
نسخه چاپی

65 هزار نفر آخرین آمار بیکاران در اردبیل!

65 هزار نفر آخرین آمار بیکاران در اردبیل!
معاون استاندار اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر، امار بیکاران این استان را 65 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  طبق اخرین آمار اعلامی از سوی معاون استاندار اردبیل تعداد بیکاران اردبیل۶5 هزار است.

  طبق خبرروابط عمومی استانداری اردبیل، بهمن حسین‌زاده روز یکشنبه 24 تیرماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد : از ۲۰ هزار شغل که در استان ایجاد می‌شود ۱۲ هزار شغل در بخش صنعت، معدن و تجارت هدفگذاری شده و از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز انتظار می‌رود  برای تحقق برنامه‌های اشتغال در استان اردبیل  سرمایه‌گذاری نماید.
وی با بیان اینکه  سهم بخش گردشگری با مطالعه ۲۴ طرح  اشتغال زایی  در این حوزه بصورت ویژه در نظر گرفته شده است، افزود : با ابتکار استاندار اردبیل و ارائه ایده زمستان بیدار توسعه صنعت توریسم و گردشگری استان که از ظرفیت بالای اشتغال برخوردار است برنامه‌ریزی شده است .

معاون استاندار اردبیل پرهیز از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده محصولات تولیدی استان به ویژه در بخش کشاورزی را از دیگر برنامه‌های توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد عنوان کرد.

حسین‌زاده با اشاره  به وجود ۶5 هزار بیکار در استان، ابراز امیدواری کرد با تحقق برنامه‌های اشتغال اردبیل ۱۴۰۰ شاهد حل معضل بیکاری در استان اردبیل باشیم.

آمارهای ارائه شده در حوزه اشتغال و اشتغالزایی و بویژه تعداد بیکاران استان اردبیل در سال‌های اخیر از سوی برخی مورد نقض قرار گرفته و در خصوص واقعی بودن این آمارها شبهاتی وارد شده است؛ در سفر چند روز پیش وزیر کار به اردبیل نیز این اظهارات برای دقایقی منتج به بحث و جدل بین نمایندگان این استان با وزیر و معاون وزیر شد و در نهایت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت که این آمارها از سوی مرکز آمار ایران و در تمام دوره ها و روسای جمهور مطرح بوده است.

انتهای پیام/3133

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد