سرویس: مذهبی
کد خبر: 77142
|
13:20 - 1397/05/02
نسخه چاپی

مدیرستاد اقامه نماز اردبیل:

فعالیت 9 ستاد اقامه نماز در استان اردبیل/ مسابقه کتابخوانی نماز برگزار می‎شود

فعالیت 9 ستاد اقامه نماز در استان اردبیل/ مسابقه کتابخوانی نماز برگزار می‎شود
مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل بزرگترین آثار نماز در جامعه را کاهش مفاسد اجتماعی دانست و گفت: در حال حاضر 9 ستاد اقامه نماز در این فعالیت دارند.

الله شکر عبدی  در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما،، اظهار داشت: در راستای اجرای آیین نامه  ترویج و توسعه نماز و تحقق فرامین رهبری معظم انقلاب در حوزه ستاد اقامه نماز در سه محور فرهنگی ، آموزشی و پیگیری فعالیت های دستگاه های اجرایی در حوزه نماز در حال فعالیت است.

وی  از برگزاری نشستهای خانواده با محوریت  شیوه های دعوت فرزندان به نماز خبر دادو تصریح کرد: نشست های مختلف فرهنگی و آموزش ی برای گروه های هدف به خصوص دانش آموزان، دانشجویان و بانوان برگزاز می شود.

مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل افزود: توانمند سازی گروه های اثرگذار از جمله مربیان  کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدکودک های استان  از برنامه های اولویت دار ستاد اقامه نماز است تا اقامه نماز از دوران کودکی نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین فعالیت ستاد اقامه نماز نظارت و بررسی  عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه  ترویج و توسعه فرهنگ نماز است، بیان داشت: 9 ستاد اقامه نماز در استان در حال فعالیت است.

عبدی افزود: خانواده و مربیان و اساتید و روحانیون تاثیرگذارترین قشر جامعه برای اشاعه فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان و جوانان هستند که در این راستا دوره آموزشی ترویج و اشاعه نماز برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حضور 400 نفر در طول تابستان امسال برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز از گتاب خانه بهشت از اول شهریورماه سالجاری تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: فراخوان اجلاس سراسری نماز با موضوع شیوه دعوت به نماز از 15 تیرماه شروع شده و تا 30 مهرماه  ادامه دارد.

مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز کشور در فراخوان اجلاس سراسری نماز و مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 وی بزرگترین آثار نماز در جامعه را کاهش مفاسد اجتماعی دانست و اظهار داشت: نمازی می تواند انسان را از فساد اجتماعی حفظ کند که با خضوع و خشوع  و نیت خالص ادا شود.

 انتهای پیام/313/1/5ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد