سرویس: ورزشی
کد خبر: 77301
|
13:49 - 1397/05/11
نسخه چاپی

در پایان مسابقات تکواندوی نیروی زمینی ارتش انجام شد:

نفرات برترمسابقات تکواندوی نیروی زمینی ارتش در اردبیل معرفی شدند

نفرات برترمسابقات تکواندوی نیروی زمینی ارتش در اردبیل معرفی شدند
مسابقات تکواندوی نیروی زمین ارتش که چند روزی بود با حضور تیپ ها مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی تیپ 40 هجومی متحرک در اردبیل برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مسابقات تکواندوی نیروی زمین ارتش به میزبانی تیپ 40 هجومی ارتش در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد و تکواندوکاران نیروی زمینی ارتش رقابت تنگاتنگی با همدیگر داشتند.

این مسابقات که با حضور پرشور مردم اردبیل و نیروهای تیپ 40 متجرک هجومی برگزار شد از شور و نشاط خاصی برخوردار بود و ورزشکاران با هم رقابتی سالم و نفس‌گیر داشتند.

تیپ 40 هجومی ارتش که در راستای برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی گام برداشته این بار مسابقات تکواندو را به خوبی برگزار کرد که رضایت همگان را به دنبال داشت.

این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران قدری از نیروی  زمینی ارتش برگزار شد و در پایان از تیم‌ها و نفرات برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

مرکز آموزش 02 تهران قهرمان مسابقات تکواندوی نیروی زمینی ارتش شد

سرهنگ سلیمانیان جانشین تیپ 40 متحرک هجومی ارتش با اشاره به این که مسابقات قهرمانی تکواندوی نیروی زمینی ارتش به صورت باشکوه به میزبانی اردبیل برگزار شد گفت: این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوددار بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از رقابتی نفس‌گیر و تنگاتنگ تیم‌ها و نفرات برتر معرفی شدند افزود: در پایان این مسابقات تیم مرکز آموزش 02 تهران، تیم پشتیبانی قرارگاه نزاجا و تیم قرارگاه شمالغرب به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

جانشین تیپ 40 متحرک هجومی ارتش گفت: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به قرارگاه شمالغرب نزاجا داده شد و این دوره از مسابقات با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی به پایان رسید.

سلیمانیان تصریح کرد: سطح مسابقات تکواندوی نیروی زمینی ارتش بسیار بالا بود به طوری که حریفان قدری در این مسابقات حضور داشته و با هم رقابت کردند.

وی از آمادگی تیپ 40 هجومی ارتش برای برگزاری مسابقات و رویدادهای بزرگ ورزشی بین کارکنان نیروی زمینی ارتش خبر داد و افزود: اردبیل همیشه در میزبانی خود را شایسته نشان داده و این بار نیز به خوبی مسابقات نیروی ارتش را هدایت کرده است.

وی از برگزاری مسابقات و رویداهای ورزشی در بین کارکنان تیپ 40 هجومی ارتش خبر داد وافزود: ورزش صبحگاهی نیز هر روز بین کارکنان تیپ هجومی ارتش برگزار می‌شود.

تداوم مسابقات ورزشی در بین کارکنان تیپ هجومی ارتش اردبیل

حجت‌الاسلام امیری رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 هجومی ارتش اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی تیپ 40 هجومی ارتش برگزاری مسابقات ورزشی است و برگزاری این رویدادهای بزرگ کشوری در اولویت‌های برنامه تیپ 40 هجومی ارتش قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که ورزش نقش مهمی در آمادگی جسمانی و روحیه کارکنان تیپ 40 هچومی ارتش دارد افزود: مسابقات و برنامه‌های ورزش  به طور منظم و باشکوه در تیپ 40 هجومی ارتش برگزار می‌شود.

امیری سطح مسابقات تکواندو در اردبیل را خوب ارزیابی کرد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی از آمادگی تیپ 40 هجومی ارتش برای برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی خبر داد و افزود: انتظار می‌رود در آینده نیز مسابقات و رویدادهای بزرگ ورزشی به میزبانی تیپ 40 هجومی ارتش اردبیل برگزار شود.

اردبیل آماده برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز بیان کرد: استان اردبیل آمادگی میزبانی مسابقات و رویدادهای بزرگ ورزشی دارد و مسابقات تکواندوی زمینی ارتش نیز به صورت باشکوه به میزبانی اردبیل برگزار شد.

بهرام آقاخانی از آمادگی این اداره کل برای برگزاری مسابقات ورزشی و همکاری با تیپ 40 هجومی ارتش خبر داد و افزود: هماهنگی و تعامل خوبی بین این دو مجموعه برای برگزاری رویدادهای ورزشی در اردبیل وجود دارد.

وی گفت: امسال نیز رویدادها ومسابقات ورزشی از جمله کشتی سنتی در اردبیل برگزار می‌شود که زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی در اردبیل فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات تکواندوی نیروی زمینی ارتش با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی برگزار شد و این دوره از مسابقات نیز از سطح بالایی برخوردار بود و ورزشکاران رشته تکواندوی نیروی زمینی ارتش در رقابتی سالم و نفس‌گیر خود را محک زدند.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد