سرویس: استانی
کد خبر: 77319
|
14:17 - 1397/05/12
نسخه چاپی

فرماندار بیله سوار خبر داد:

اختصاص یک میلیارد و۵۹۰ میلیون تومان برای بهسازی جاده های بیله سوار

اختصاص یک میلیارد و۵۹۰ میلیون تومان برای بهسازی جاده های بیله سوار
فرماندار شهرستان بیله سوار از اختصاص یک میلیارد و۵۹۰ میلیون تومان برای بهسازی و آسفالت جاده های مواصلاتی شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسن قبادی در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما ، اظهار داشت :شهرستان بیله سوار از شهرهاي محروم استان است كه نياز به توسعه راه‌هاي مواصلاتی و تخصيص اعتبارات ملي کافی براي دستيابي به توسعه متوازن و مطلوب دارد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان بیله سوار در توسعه تجارت بین المللی از طریق پایانه مرزی بیله سوار و توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان ،افزود:حل مشکلات و اجرای پروژه های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان بیله سوار در اولویت برنامه های عمرانی شهرستان قرار گرفته است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان بیله سوار از تصویب 250میلیون تومان برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان بیله سوار خبر داد و عنوان کرد : پروژه کتابخانه مرکزی بیله سوار از سال ۸۷ شروع گردیده و بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با انجام باقیمانده کارهای عمرانی و تجهیز آن توسط اداره کل کتابخانه های استان اردبیل ، این کتابخانه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

قبادی گفت: در سالجاری از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان بیله سوار ، یک میلیاردو 590میلیون تومان برای بهسازی و آسفالت راههای مواصلاتی شهرستان و همچنین اجرایی برخی راههای روستایی و تکمیل ساختمان کتابخانه شهرستان بیله سوار و دیگر طرح های حوزه راه و شهرسازی بیله سوار اختصاص یافته است.

فرماندار بیله سوار با اشاره به وضعیت جاده های مواصلاتی روستایی در شهرستان ، عنوان کرد : بهسازی راه های روستایی به لحاظ رونق تولیدات کشاورزی در شهرستان و نیاز به جاده استاندار در اولویت برنامه ها قرار گرفته است و از مطالبات و خواسته های مهم روستاییان شهرستان بیله سوار می باشد.

وی عنوان کرد : دوبانده کردن جاده ترانزیتی بیله سوار-گرمی در پیوست یک بودجه سال ۹۷ قرار گرفته است و با توجه به اینکه مطالعات این مسیر در سالهای گذشته توسط راه و شهرسازی تکمیل شده است، به زودی اجرایی خواهد شد .

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد