سرویس: سیاسی
کد خبر: 77438
|
16:00 - 1397/05/19
نسخه چاپی

خطبه های امامان نماز جمعه این هفته:

امام جمعه پارس آباد: حرکت شما خیانت به خون هزاران شهید مدافع حرم است

امام جمعه پارس آباد: حرکت شما خیانت به خون هزاران شهید مدافع حرم است
امامان نماز جمعه شهرستان هادر خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جواد(ع) و بیان فضائل و مقام والای ایشان به پیگیری جدیت نمایندگان در مطالبه گری های مردم از مجلس تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جواد(ع) و بیان فضائل و مقام والای ایشان، به پیگیری نمایندگان و جدیدت در مطالبه گری های مردم از مجلس تاکید کردند.

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه شهرستان پارس آباد اظهار داشت: امامت آن حضرت در سن کودکی از معجزات الهی و هم ردیف با نوبت حضرت یحیی پیامبر است و آن امام همام در جوانی دارای چنان مقام علمی بود که همه دانشمندان زمان در برابر ایشان سر تعظیم فرود آورده بودند.

وی با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: گاهی احداث پروژه‌های عظیم مانند ضرب‌المثل «سنگ بزرگ علامت نزدن است» و هیچگاه نتیجه نمی‌دهد ولی با ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های کوچک تولیدی می‌توان به ایجاد اشتغال و گردش سرمایه‌ها کمک کرد.

 باقری سرمایه‌داران منطقه مغان را به احداث کارخانه‌های کوچک صنایع تبدیلی و ایجاد ارزش افزوده بر محصولات منطقه تشویق کرد.

وی ضمن تقدیر از حرکت قوه‌قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی از تلاش دولت و بانک مرکزی در کنترل قیمت ارز و التهاب بازار نیز تشکر کرد و ضمن دعوت مردم به صبر و آرامش گفت: مهار گرانی و تورم و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم است و مسؤولان و دولتمردان هر چه سریعتر و با کنار گذاشتن تعارفات و ملاحظات افراد با اخلال‌گران بازار برخورد جدی نمایند.

امام جمعه جعفرآباد ضمن انتقاد از نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در امضا کردن نامه‌ای که خواستار عدم اجازه اظهار نظر به شخصیت‌های نظامی و غیرنظامی در خصوص مسائل کشور بخصوص یاوه‌گویی‌های ترامپ شده بود، گفت: آقای نماینده این حرکت شما خیانت به خون هزاران شهید مدافع حرم است، به جای تشکر از سردار سلیمانی که به رییس‌جمهور کشورمان عزت داد این برخورد شما، شایسته این رزمنده مجاهد نیست و باید از مردم مغان عذرخواهی کنید.

وی با اشاره به سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به منطقه مغان و تقدیر از پیگیری‌های مسؤولان استانی و شهرستانی گفت: امیدوارم این سفر یک سفر نمایشی نباشد و وزیر محترم، وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان و منطقه را از نزدیک دیده باشد و باید خروجی این سفر اصلاح وضعیت راه‌ها و بخصوص جاده ترانزیتی جعفرآباد باشد.

حجت‌الاسلام مهدی امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوثر، اظهار کرد: دشمن در پی القاء ناامیدی در کشور و ضربه به دستگاه‌های محاسباتی است و در این زمینه عمل به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و مسایل مورد تأکید ایشان، تنها راه نجات کشور محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اتحاد همگان از همه اقشار به ویژه سیاسیون و جناح‌ها در کشور گفت: با آغاز مرحله جدید دشمنی‌ها علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران رؤوسای سه قوا در چندین مرحله با برگزاری نشست‌های مشورتی هماهنگی همه جانبه در مقابل معاندان را داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان کوثر افزود: در مقطع حساس کنونی تنها راه نجات اقتصادی کشور عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ابتدا از سوی مسئولین و در مرحله بعد از سوی مردم است.

امینی با اشاره به تلاش معاندان در خصوص ایجاد تفرقه در بین مسؤولین اظهار داشت: اگر آمریکا توان نظامی و حمله به ایران را داشت چندین سال قبل این کار را انجام می‌داد.

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی و راه‌اندازی جنگ روانی نیز به ضرر آمریکا خواهد بود که نشانگر خوی استکباری سران این کشور در به زانو درآوردن ملت ایران است که هرگز موفق نخواهند شد.

امام جمعه موقت شهرستان کوثر در ادامه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج را تبریک و بر آسان گیری ازدواج و به دوری از هر گونه تشریفات در این امر تأکید کرد.

امام جمعه اصلاندوز گفت: مهمترین از عواملی که باعث کمتر شدن روزی در خانواده می شود رشوه،ربا و اسراف است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد ضمن اشاره به عوامل تنگی روزی گفت:در هر جامعه ای که رشوه دادن و گرفتن در آن گسترش یابد روزی و زندگی مردم آن جامعه با سختی مواجه خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده در ادامه گفت:اگرامروزمامیخواهیم بر تمامی مشکلاتمان غلبه کنیم باید مدیران و مسئولان کشور با روحیه جهادی و انقلابی کار کنیم.

 

امام جمعه اصلاندوز در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اگر ما می خواهیم بر تمامی مشکلات اعم از مشکلات اقتصادی و فساد غلبه کنیم باید مسئولان انقلابی کار کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده با اشاره به کار جهادی و انقلابی گفت:مدیران و مسئولان باید عادل باشند و در کارشان بین مردم تبعیض قائل نشوند.

 

وی در ادامه افزود: مسئولان باید تقوا داشته باشند،مسئولی که تقوای الهی را رعایت کند رشوه نخواهد گرفت در کارش هیچ تخلفی نخواهد کرد.

 

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه مسئولان جهادی و انقلابی کار کنند گفت: مسئولان باید نقد پذیر باشند و به انتقادات مردم توجه کنند.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد