سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77460
|
14:35 - 1397/05/21
نسخه چاپی

جذب 120 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی و عشایری در اردبیل

جذب 120 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی و عشایری در اردبیل
استاندار اردبیل گفت: اعتبارات اشتغال روستائی و عشایری استان در مرحله اول به مبلغ 120 میلیارد تومان بطور کامل جذب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو، عصر امروز در جلسه پنجره واحد اشتغال پایدار روستائی و عشایری استان اردبیل، اظهار داشت: اعتبارات اشتغال روستائی و عشایری از محل منابع داخلی بانک ها نیست بلکه از محل اعتبارات ملی جهت حل مشکل اشتغال جوانان کشور اختصاص یافته است.

وی افزود: باید نه تنها همه 240 میلیارد تومان اعتبارات این بخش در دو مرحله به طول کامل جذب شود بلکه اعتبارات شناور بالغ بر سهم استان نیز در قالب تمهیداتی از قبیل تشکیل پرونده و ثبت در سامانه جهت تخصیص اعتبار انجام گیرد تا در فرصت باقی مانده نسبت به رفع نواقصات پرونده من جمله مشکل تضامین بانکی اقدام شود.

وی بیان کرد: مدیری که در این زمینه اهمال کند و نتواند 100 در صد اعتبارات را جذب کند عزل خواهد شد چرا که اهتمام برای ایجاد اشتغال جوانان باید با دید مردم و کسانی که چندین جوان بیکار در خانه دارد نگریسته شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به قول هایی که به سرمایه گذاران مبنی بر پرداخت تسهیلات و کمک هایی از محل اعتبارات فنی اعتباری استان داده ایم متعهد هستیم ، بیان کرد: در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستائی و عشایری بیش از میزان اعتبارات ابلاغی پروژه داریم و قطعا اعتبارات این بخش 100 درصد جذب می شود.

انتهای پیام/

.

انتهای پیام/313/1/2

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد