سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 77576
|
23:54 - 1397/05/27
نسخه چاپی

قسمت دوم گزارش سبلان ما از کله پاچه خوری در یکی از درمانگاه ها؛

کله پاچه هم تحت تأثیر گرانی های دولت تدبیر و امید قرارگرفت

کله پاچه هم تحت تأثیر گرانی های دولت تدبیر و امید قرارگرفت
چند هفته پیش بود که به دنبال سریال کله پاچه خوری در وقت اداری در یکی از درمانگاه های اردبیل به این درمانگاه رفتیم و در صف طولانی ویزیت صحت این خبر را جویا شدیم در همین حین به یکباره با قابلمه ای پر از واقعیت ها برخوردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،چند هفته پیش بود که به دنبال سریال کله پاچه خوری در وقت اداری در یکی از درمانگاه های اردبیل به این درمانگاه رفتیم و در صف طولانی ویزیت صحت این خبر را جویا شدیم در همین حین به یکباره با قابلمه ای پر از واقعیت ها برخوردیم.

اما گویا این روزها این قابلمه پر از واقعیت نیز تحت تأثیر گرانی‎ها و البته تذکرات رسانه ای قرار گرفته است و خبرها از جایگزینی محتوای این قابلمه حکایت دارد، البته اینکه یکی صبحانه اش را در اوج ساعت اداری و نه در سر ساعت مقرر شده برای صبحانه با آرامش خاطر میل کند موضوعی است که همچنان پابرجاست.  

صبحانه خوری های وقت و بی وقت کارکنان در یکی از درمانگاه‎های اردبیل در حالی است که آغاز و پایان  فعالیت در ادارات تنها روی کاغذ و تحت عنوان بخشنامه دارای اعتبار است؛ با این اوضاع و احوال انگار وجدان کاری نیز این روزها در تلاطم گرانی ها و بزک کاری های تحریم و مذاکرات برجام گم شده است و هرکسی ساز خود می زند، یکی صبحانه اش را در آرامش خاطر تا ساعات اوج کاری وقت کاری اداره میل می کند و و دیگری با کلنگ زنی ها و بزک عملکردی با  وزیر عکس می گیرد.

گویا وقت تنها برای عده ای خاص طلا است و مردم بی بضاعت بی نصیب از طلا بودن وقت؛ البته جای تشکر دارد از  مسئولینی که پس از مطلع شدن مردم از کله پاچه خوران بی وقت برخی ها در درمانگاهی در اردبیل، این مورد را از لیست صبحانه  حذف و لیست صبحانه دیگری را جایگزین آن کردند؛ حداقل در این شرایط بیماران، زنان باردار، و کودکان بی بضاعت حاضر در صف های طولانی دیگر از بوی خوش و خوشمزه کله پاچه در امان می مانند و در نداری و شکم گرسنه هوس کله پاچه نمی کنند.

در چند ماه گذشته در همین درمانگاه خبرنگاری که برای دریافت جواب آزمایشگاه به کمیسیون این درمانگاه مراجعه  و به خاطر طولانی شدن صف و عدم توجه به بیماران اعتراض کرده بود، مورد ضرب و شتم و اهانت و تهمت شدید از سوی کارکنان این درمانگاه قرارگرفت که با کوتاه آمدن خبرنگار  این قضیه همان جا خاتمه یافت؛امیدواریم برخی مسئولان تذکرات را جدی بگیرند و خبرنگاران را پل ترقی برای خود و جامعه بدانند نه اسباب زحمت.

 وقت اداری مقرر برای صبحانه ساعت ۷:۳۰ است که متاسفانه  طبق مشاهدات  این صبحانه خوری در یکی از درمانگاه های شلوغ اردبیل تا ساعت ۱۰:۳۰ و حتی بیشتر تا ساعات ۱۱ صبح  نیز طول کشیده است که این وضعیت  بر  رنج بیماران و مراجعه کنندگان افزوده است.

این داستان ادامه دارد ......

گزارش از: مهدی همتی

انتهای پیام/۳۱۳/۱/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد