سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 77683
|
11:10 - 1397/06/04
نسخه چاپی

سبلان ما گزارش می دهد؛

رزمایش جبهه‌های جنگ حق علیه باطل این‌بار با حضور 100 هزارنفری بسیجیان نسل سومی/ صدای دلنشین پوتین های بسیجیان در راه است

رزمایش جبهه‌های جنگ حق علیه باطل این‌بار با حضور 100 هزارنفری بسیجیان نسل سومی/ صدای دلنشین پوتین های بسیجیان در راه است
در آستانه رزمایش عظیم و به یادماندنی اعزام سپاه یکصد هزار نفری محمد رسول الله به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در دوازدهم آذر سال 65 قرار گرفته ایم، رویدادی عظیم وبزرگ که در تاریخ جنگ حق علیه باطل زمان دوران هشت سال دفاع مقدس برای همیشه ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در حالی‌که دو ماه به سالروز رویداد بزرگ اعزام سپاه یکصد هزار نفری محمد رسول الله به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل باقی است، خبر ها از تکرار صدای بسیجیان اعزامی یکصدهزارنفری اینبار به یاد آن شهیدان سرافراز اسلام و دوران هشت سال دفاع مقدس و البته با حضور نسل سومی ها و چهارمی ها حکایت دارد.

  در حالی که بیش از شش سال از آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران می‌گذشت، ده‌ها هزار بسیجی داوطلب از سراسر کشور در قالب بیش از دویست گردان با نام سپاه یکصد هزار نفری محمد (ص) عازم جبهه‌های نور علیه ظلمت شدند.

حضور این خیل عظیم مشتاقان جهاد و شهادت در صحنه‌های نبرد، بار دیگر قدرت الهی ملت ایران را به نمایش گذاشت و این حرکت حماسی بی سابقه، وحشتی متزلزل کننده در دل دشمنان اسلام انداخت.

با اعزام بزرگ یکصد هزار نفری سپاه حضرت محمد (ص) و نیز گروه کثیری از نیروهای آموزش دیده و اعزام مجدد در گردان‌های منظم، جهت حضور در جبهه‌ها، شور و شوقی مقدس ایران اسلامی را فراگرفت.

آری دوازدهمين روز از آذرماه در تاريخ پرافتخار انقلاب شکوه‌مند اسلامي ملت ايران و دوران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس بود، مصادف با سالروز اعزام سپاه يك‌صدهزار نفري محمد رسول‌الله (ص) به جبهه‌هاي جنگ حق عليه باطل در سال 1365 هجري شمسي که رزمندگان اسلام با این حرکت عظیم خود دشمنان اسلام را به لرزه درآوردند.

آیا این روزها بازهم تکرار خواهند شد، اما اینبار نه برای جنگ حق علیه باطل، برای نشان دادن قدرت وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار بسیجیان سرافراز نسل سومی و چهارمی تا دشمن بداند هنوز راه شهدا ادامه دارد و به یاد شهدا قدم ها استوارتر از دیروز در راه اسلام برداشته می شود.

ما به یاد شهدا باز می آییم با همان روحیه دوران اعزامی به جبهه های حق علیه باطل، برای تقویت روحیه انقلابی جوانان نسل امروزی، برای حمایت از مردم و مأیوس ساختن دشمن خواهیم آمد، با همان تعداد یکصد هزارنفری خواهیم آمد.

بازهم صدای دلنشین پوتین های اعزامی بسیجیان در راه است در راه حمایت از مردم انقلابی، بابصیرت و آگاه ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی وبرای تقویت روحیه ملی که صدای لبیک ها و شعارهای انقلابیشان بلندتر و محک تر از روزهای دیگر به گوش دشمنان داخلی و خارجی، منافقین و ضدانقلابیون خواهد رسید.

این واقعه بزرگ وعظیم اانقلابی برای تکرار تاریخ اعزام سپاهیان وبسیجیان سرافراز یکصد هزار نفری اسلام از 9 الی 29 شهریورماه در قالب 1000 گردان بسیجی بصورت اعزام نمادین به جبهه ها و در ستون کشی برای نشان دادن اقتدار و قدرت رزمندگان اسلام در تمامی شهرستان ها کشور انجام خواهد شد.

این حرکت عظیم بسیجیان از برای اولین بار و در ابتدا از استان شهید پرور و ولایی اردبیل در قالب 40 گردان همزمان با سایر شهرستان های استان و با اعزام ده ها هزار گروه جهادی به مناطق محروم در نهم شهریور ماه سال 97  انجام می شود.

جزئیات بیشتر و اخبار این حرکت عظیم انقلابی بزودی به عموم هموطنان عزیز و گرانقدر اعلام خواهد شد.

گزارش از مهدی همتی

انتهای پیام/313/1/1/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد