سرویس: استانی
کد خبر: 77704
|
19:13 - 1397/06/04
نسخه چاپی

یادواره شهدای والامقام بیله‌سوار برگزار شد

یادواره شهدای والامقام بیله‌سوار برگزار شد
یادواره شهدای بیله‌سوار و حماسه سازان مقابله با تجاوز شوروی به ایران در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان یادواره شهدای بیله‌سوار و حماسه سازان مقابله با تجاوز شوروی به ایران در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله‌سوار بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: هجمه‌های فرهنگی دشمنان در حال حاضر مهم‌ترین جنگ روانی توسط آنان است که این مسئله نیازمند تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در جامعه است که برگزاری یادواره‌های شهدا در این زمینه امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به این که حماسه و مقاومت هر جامعه روز به روز گسترش می‌یابد بیان کرد: در سایه خون پاک شهدای والامقام که تاسی از مکتب عاشورا است هر روز به امنیتی مثال‌زدنی دست می‌یابد که این مسئله نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید مورد توجه واقع شود.

امام جمعه بیله‌سوار بیان کرد: در حال حاضر تنها راهکار مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی بیمه در مقابل هجمه‌های دشمنان است که در این زمینه تنها راه مقابله افزایش بصیرت و آگاهی است که باید برای پاسداشت ارزشها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی شبانه‌روز تلاش شود تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

قیاسی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است و برگزاری این مراسمات فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید با تلاش همگانی در این زمینه در راستای تبیین آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

وی اظهار کرد: تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه امری لازم و ضروری است و انتظار ما از مسئولان و متولیان اجرایی اهتمام جدی برای برگزاری این مراسمات به طور باشکوه و منسجم و در شان و جایگاه شهدای والامقام است که امیدواریم این موضوع به طور جدی مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/313/1/11

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد