سرویس: مذهبی
کد خبر: 77768
|
16:12 - 1397/06/08
نسخه چاپی

به مناسبت عید غدیرخم انجام شد؛

بازسازی واقعه غدیر خم در اصلاندوز+تصاویر

بازسازی واقعه غدیر خم در اصلاندوز+تصاویر
به مناسبت عید بزرگ غدیر خم سومین همایش بازسازی واقعه غدیر خم پیش از ظهر امروز در شهرستان اصلاندوز و با حضور اقشار مختلف مردم بصورت باشکوه و گسترده برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به مناسبت عید بزرگ غدیر خم سومین همایش بازسازی واقعه غدیر خم پیش از ظهر امروز در شهرستان اصلاندوز و با حضور اقشار مختلف مردم بصورت باشکوه و گسترده برگزارشد.

این همایش به همت سپاه شهرستان اصلاندوز و سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی با هدف تبیین واقعه عید غدیرخم دربین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برگزارشد.

 سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت:  نمایش بازسازی غدیرخم  با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) اعلام و به مدت یک ساعت با به نمایش در آوردن واقعه عید غدیر خم این رویداد مهم تاریخی در تاریخ اسلام برای مردم تبیین و به نمایش در آمد.

وی هدف از بازسازی نمایش واقعه تاریخی غدیر را انتقال پیام آن به نسل جوان،الگوسازی و معرفی روز غدیر خم برای مردم و شناساندن و معرفی سیره نبوی پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) با استفاده از آیات و روایات عنوان کرد.

این مراسم از ساعت 11 صبح با حضور بازیگران محرم دیده بان،سجاد بابازاده،سیامک اصلانکش ،کرامت مطیع پور،ابراهیم بهروز،محمدعلی دیده بان،صادق نجف وند،صفر مبتکر،میلاد صادقی و سربازان مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز در نقش های مختلف به کارگردانی علیرضا بیرقی آغاز و ساعت 13 با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش سبلان ما در حاشیه این مراسم غرفه های بهداری،پاسخگویی به شبهات شرعی و اعتقادی و دفاع مقدس نیز برپا شد.

 

عکس از : پویا حاجی وند

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱/۱/۶

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد