سرویس: سیاسی
کد خبر: 77826
|
13:52 - 1397/06/12
نسخه چاپی

آخرین تصمیمات درباره واگذاری کشت و صنعت مغان

آخرین تصمیمات درباره واگذاری کشت و صنعت مغان
در حالی که واکنش های متفاوت به روند واگذاری کشت و صنعت مغان ادامه دارد طبق خبری که نماینده مردم پارس آباد اعلام کرده نماینده عالی دولت در استان اردبیل و مجمع نمایندگان استان در خصوص واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی به یک اجماع نظر رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در هفته‌های اخیر مزایده سئوال برانگیز و مبهم شرکت کشت و صنعت مغان در روز دوم مرداد ماه جاری با رقم ناچیز متری 2800 تومان! و تخفیف یکهراز میلیاردی نسبت به مزایده 2 سال پیش موجی از نگرانی و اعتراض را در بین  اقشار مختلف مردم،در پی‌داشت و همه خواستار شفاف سازی درخصوص این معامله بزرگ اقتصادی استان اردبیل بودند.

در حالی که واکنش های متفاوت به روند واگذاری کشت و صنعت مغان ادامه دارد و در این بین  شاهد تغییر مواضع برخی مسئولان نیز بوده ایم ، طبق  خبری که نماینده مردم پارس آباد  اعلام کرده  خوشبختانه نماینده عالی دولت در استان اردبیل و مجمع نمایندگان استان در خصوص واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی به یک فصل مشترک و اجماع نظر رسیده اند.

شکور پور حسین تصریح کرد: مساله کشت و صنعت مغان برای تمامی مردم استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سعی ما بر این است تا این بنگاه اقتصادی بزرگ به دست افراد نااهل نیفتد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت اصلی دولت و مجمع نمایندگان استان کارآفرینان محلی است که لازمه آن تشکیل تعاونی های محلی برای طرح واگذاری این موضوع است.

پورحسین تاکید دارد:  ما مخالف شرایطی هستیم که سازمان خصوصی سازی از قبل در این زمینه اتخاذ کرده است زیرا باید این شرایط اهلیت شرکتی که مجموعه کشت و صنعت به آن واگذار می شود، مشخص نبود.

وی گفت: متاسفانه چون سازمان خصوصی سازی نتوانسته است در اجرایی کردن سیاست های اصل 44 موفق شود کشت و صنعت مغان را به عنوان یک سپر بلا در برابر خود قرار داده است و ما از بروز این اتفاق جلوگیری کردیم.

پیش تر نمایندگان استان اردبیل نیز  واکنش های متفاوتی به روند واگذاری کشت و صنعت مغان داشتند،برخی اعلام کرده اند که در مخالفت با قیمت گذاری پایین کشت و صنعت مغان تقاضای تحقیق و تفحص را به هیئت رئیسه مجلس شواری اسلامی ارائه کرده اند!.

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد