سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 77881
|
17:14 - 1397/06/14
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز از حضور مردم در رزمایش محمد رسول الله(ص) قدردانی کرد

 فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز از حضور  مردم در رزمایش محمد رسول الله(ص) قدردانی کرد
فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز در پیامی از حضور پرشکوه بسیجیان،اقشار مختلف مردم،مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در رزمایش محمد رسول الله(ص) و بازسازی غدیر خم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز در پیامی از حضور پرشکوه بسیجیان،اقشار مختلف مردم،مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در رزمایش محمد رسول الله(ص) و بازسازی غدیر خم قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است: سلام و درود خدا بر شما بسیجیان دلاور که همواره پیشتازان عرصه های انقلاب اسلامی هستید.عنوان لشکر مخلص خدا به حق برازنده شماست. بزرگ مردانی که شجره طیبه بسیج را معنا بخشیده اید.آفرین بر شما و این شور و احساس و انگیزه و تلاش مجاهدانه شما.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل، تداوم و بقای خود، همواره نیازمند خدمتگذارانی لایق، مدیر و مدبر است تا با روحیه بسیجی و جهادی، پشتیبان و مدافع ولایت فقیه باشند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار آحاد مختلف مردم و بسیجیان اصلاندوز،ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار بابازاده فرمانده محترم سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل که موجب دلگرمی بسیجیان و خدمتگزاران گردید و همچنین حجت الاسلام والمسلمین اسدزاده امام جمعه محترم اصلاندوز،مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور مخلصانه،هوشمندانه و با شور و شعور و دشمن شکنانه شما برادران بسیجی گردان بیت المقدس،روحانیت معزز،مسئولان محترم،نیروهای نظامی و انتظامی،پایوران رسمی و وظیفه سپاه ناحیه عشایری،اقشار مختلف مردم،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،گروههای جهادی بسیج و اصحاب رسانه در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) و همچنین مراسم بازسازی غدیر خم در روز هشتم و نهم شهریورماه،اعلام و توفیق روز افزون شما را در همه مراحل زندگی به ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام ، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است این زحمات مورد توجه حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) قرار گرفته و تحت توجهات آن حضرت و در سایه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/ 313/1/6ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد