سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 77977
|
02:25 - 1397/06/20
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج رسانه اردبیل:

کارگران بسیجی از امروز با رزمایش شیفت ایثار به کمک چرخه تولید کشور می شتابند / رزمایش شیفت ایثار بسیج کارگری یک حرکت انقلابی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

کارگران بسیجی از امروز با رزمایش شیفت ایثار به کمک چرخه تولید کشور می شتابند / رزمایش شیفت ایثار بسیج کارگری یک حرکت انقلابی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است
مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کارگران بسیجی از امروز با حضور گسترده خود در رزمایش شیفت ایثار به کمک چرخه تولید کشور می شتابند.

سرهنگ پاسدار علی لطفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: کارگران بسیجی امروز با حضور گسترده خود در رزمایش شیفت ایثار به کمک چرخه تولید کشور می شتابند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک جنگ تمام عیار اقتصادی را برعلیه ملت ایران بکار گرفته اند افزود: رزمایش شیفت ایثار بسیج کارگری یک حرکت انقلابی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

لطفی با بیان اینکه در حال حاضر کارگران همانند سایر اقشار مردم برای خنثی‌سازی توطئه های دشمنان اسلام در عرصه اقتصادی وارد میدان شده‌اند، خاطرنشان کرد: نقش و تاثیرگذاری این قشر تلاشگر و زحمتکش در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی مقابله با حربه دشمنان که در حال حاضر یک شرایط سخت اقتصادی در کشور را پیش آورده است نیازمند حمایت و تلاش همگانی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در کشور دانست و افزود: تلاش بر این است که با تبیین و فرهنگ‌سازی برنامه‌ها وسیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بار دیگر برملا و خنثی سازیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 2 در قالب شیفت ایثار در اردبیل خبر داد و گفت: این رزمایش به منظور خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان با هدف انجام فعالیت‌های اقتصادی مبنای کار قرار گرفته و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

لطفی تصریح کرد: تبیین اندیشه اقتصاد مقاومتی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مهم‌ترین اولویت ما است که طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این رزمایش 20 شهریور ماه در کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی استان برگزار می‌شود که هدف ما تبیین فعالیت‌های عملی کارگران است که باید مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: در سالی که مزین به نام حمایت از تولیدات داخلی است باید به عنوان یک زیرساخت مهم حمایت از تولیدات داخلی را برای خنثی‌سازی جنگ اقتصادی مبنایی کار قرار دهیم و خواسته‌ها و اهداف شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و مهم است.

به گزارش خبرنگارسبلان‌ما، رزمایش شیفت ایثار از امروز صبح به مدت یک روز کاری در شش کارخانه بزرگ تولیدی خاورمیانه و کشور در اردبیل و با حضور بیش از ۳۰۰ کارگر بسیجی بصورت گسترده و باشکوه اجرا می شود.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱/۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد