سرویس: سبلان ما
کد خبر: 78429
|
16:52 - 1397/07/15
نسخه چاپی

مدیرکل حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل:

تدوین کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر در اردبیل کلید می خورد

 تدوین کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر در اردبیل کلید می خورد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر اردبیل در دست تدوین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی واحد بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تدوین کتاب رزم‌واره فرهنگی عشایر در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به اهداف دفاع مقدس و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های این حرکت ارزشمند و معنوی یک لازمه اساسی و ضروری است که باید از تمام ابزارها و امکانات در این زمینه استفاده شود.

وی با اشاره به این که سالانه 30 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان اردبیل به چاپ می‌رسد بیان کرد: این مسئله نمود اهمیت دفاع مقدس در جامعه است که در این زمینه در تلاش هستیم با کیفی‌سازی کتاب تاثیرگذاری مخاطب را به حد اعلی رسانده و با رفع مشکلات موجود در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نقش عشایر غیور در دفاع مقدس از دفع متجاوزان نیز در هشت سال دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است که تدوین این کتاب با هدف تبیین این رشادت‌ها و دلاورمردی‌های قشر غیور و زحمتکش عشایر است که در حال حاضر به صورت جامع در دست تدوین است و امیدواریم امسال به پایان برسد.

واحد اظهار کرد: در تلاش هستیم در چاپ کتاب با محوریت دفاع مقدس کیفی‌سازی کتاب‌ها و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان را اولویت قرار دهیم که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشتیم و تلاش بر این است که برنامه‌های ما با همین محور همچنان ادامه داشته باشد تا خروجی مطلوب را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس سه عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس رونمایی شد و 250 برنامه فرهنگی برگزار شد که از جمله محوری‌ترین آن می‌توان به اجرای رزمایش رزمی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور پرشور در رژه نیرو‌های مسلح اشاره کرد.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد