سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78533
|
14:40 - 1397/07/25
نسخه چاپی

در مراسم رونمایی از اپلیکیشن طریق الحسین بسیج مطرح شد؛

اربعین حسینی بهترین تمرین برای ظهور/ موکب اربعین اردبیل آماده پذیرایی از زائران خارجی است

اربعین حسینی بهترین تمرین برای ظهور/ موکب اربعین اردبیل آماده پذیرایی از زائران خارجی است
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه همایش اربعین حسینی بهترین تمرین برای ظهور است، گفت: موکب اردبیل آماده پذیرایی از زائران حسینی کشورهای همسایه به خصوص منطقه قفقاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،شکور عبدی ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار موبایلی طریق الحسین در اردبیل، با بیان اینکه همایش اربعین حسینی بهترین تمرین برای ظهور است، گفت: موکب اردبیل آماده استقبال و پذیرایی از زائران حسینی  کشورهای همسایه به خصوص منطقه قفقاز است.

وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی پدیده ای ارزشمند در جهان است که چندین میلیون انسان از سراسر دنیا جهت بیعت با امام زمان گردهم می آیند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: همان گونه که همگان می دانند دشمن از ماه ها قبل با راه اندازی اتاق فکر توطئه های مختلفی جهت ایجاد اختلاف دیپلماتیک میان ایران و عراق به راه انداخته است تا بتواند مانع تحقق همایش عظیم اربعین حسینی شود.

 وی ادامه داد:  با حرکت خود جوش مردمی توطئه های دشمن شکست خواهد خوررد.

عبدی با اشاره به حضور پر شور زائران کشورهای منطقه قفقاز در بین زائرین حسینی، گفت:  امام زاده سید صدرالدین محل اسکان و پذیرایی زائران کشورهای همسایه در استان اردبیل است و همه چیز برای میزبانی از زائرین حسینی مهیا است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اعزام موکب‌های خدمت رسانی استان اردبیل به عراق، در داخل استان نیز موکب های دیگری با استفاده از ظرفیت‌های هیاتهای مذهبی و اوقاف استان به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد