سرویس: استانی
کد خبر: 78829
|
13:30 - 1397/08/15
نسخه چاپی

سرمربی تیم ملی دارت جوانان کشور خبرداد؛

اردوی تیم ملی دارت جوانان در سرعین

اردوی  تیم ملی دارت جوانان در سرعین
سرمربی تیم ملی جوانان گفت:اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دارت کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رومانی آماده می کند در شهرستان سرعین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حمید رضا مومنی ظهر امروز  در جمع خبرنگاران گفت:مرحله دوم از فاز 3 اردوی آماده سازی تیم ملی دارت جوانان کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رومانی آماده می کند طی روزهای 15 تا 18 آبان به میزبانی کمیته دارت استان اردبیل و در شهرستان سرعین برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی دارت جوانان ایران  افزود: 8 ملی پوش شامل 5 بازیکن پسر و 3 دارتر دختر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 

اسامی ملی پوشان به شرح ذیل است: پسران:مهرداد سیفی(تهران) ایلیا خوشنودی(فارس) پارسا کاظمی(گیلان) حسین شوشتری و امیر علی رمضانی(خراسان رضوی) دختران:مهشاد عوض زاده و عسل عوض زاده(سمنان) فاطمه صفی(اصفهان) سرمربی:حمیدرضا مومنی از تهران مربیان: مسعود رحمانی از گیلان و ابوالفضل مامانی از البرز دکتر روانشناس و مربی بدنساز: دکتر محمدرضا شهابی از خراسان رضوی ضمنا "مهدی میرزاییان" به عنوان نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی و مدیر روابط عمومی انجمن دارت کشور در این اردو حضور خواهد یافت. گفتنی است این اردوی آماده سازی در محل هتل رضوان شهرستان سرعین برگزار خواهد شد.

با توجه به موقعیت خاص آب و هوایی، ارتفاع از دریا و امکانات  رفاهی و آبهای درمانی در شهرستان سرعین، بسیاری از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های مطرح کشوری، شهرستان سرعین  را به عنوان یکی از مقاصد برگزاری اردوهای آماده‌سازی خود تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد