سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78839
|
21:56 - 1397/08/16
نسخه چاپی

سریال تصادفات جاده ای شمال استان اردبیل تمامی ندارد

سریال تصادفات جاده ای شمال استان اردبیل تمامی ندارد
سریال تصادفات جاده شمال استان اردبیل تمامی ندارد و بصورت هفتگی و حتی روزانه شاهد تلفات جاده ای و تصادفات گسترده در این محور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ محمد طریقی عصر امروز در حاشیه حادثه دلخراش تصادف جاده ای در محور مشگین شهر به پارس آباد اظهار کرد: بر اثر برخورد سه دستگاه سواری پیکان، سمند و وانت نیسان یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه در 35 کیلومتری جاده مشگین شهر به پارس آباد حوالی روستای اردوخان کندی اتفاق افتاد.

فرمانده پلیس راه اردبیل - مغان بیان کرد: راننده سمند که انحراف به چپ داشته است در دم جان باخت و چهار مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) مشگین شهر انتقال پیدا کردند.

سرهنگ طریقی ادامه داد: بیشترین دلیل تصادفات انحراف به چپ خودروها می‌باشد که امید است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

وی افزود: علت اصلی این تصادف در دست بررسی است و با نهایی شدن نتیجه، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سبلان ما، انحراف به چپ، خواب‌آلودگی، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از یک‌سو و نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی شمال استان اردبیل باعث شده تا در هفته جاری شاهد بیشترین تصادفات مرگ‌بار در این مسیر باشیم.

به گزارش سبلان ما؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس توسط رانندگان و توجه ویژه مسؤولان در جهت رفع مشکلات و تجهیز راه‌های استان و به خصوص راه‌های مواصلاتی شمال استان اردبیل باعث می‌شود تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد