سرویس: ایران
کد خبر: 790
|
09:41 - 1391/08/07
نسخه چاپی

ایران هواپیماهای پیشرفته‌تر از پهپاد به پرواز درآمده بر فراز اسرائیل را در اختیار دارد

ایران هواپیماهای پیشرفته‌تر از پهپاد به پرواز درآمده بر فراز اسرائیل را در اختیار دارد
سردار وحیدی خبر داد که ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشین را با تکنولوژی و فناوری بسیار پیشرفته تر از پهپادی در اختیار دارد که اخیرا از سوی نیروهای حزب الله بر آسمان رژیم صهیونیستی به پرواز درآمده است.

سبلانه: به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسلما تکنولوژی پهپادی که اخیرا توسط نیروی مقاومت لبنان بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآمد و چشمان دشمنان را خیره کرد، آخرین فناوری و تکنولوژی ایران نبود.

سردار وحیدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشینی را با تکنولوژی و فناوری بسیار پیشرفته تر از پهپادی در اختیار دارد که اخیرا از سوی نیروهای حزب الله بر آسمان رژیم صهیونیستی به پرواز درآمده است.

وی خاطر نشان کرد: قدرت نمایی حزب الله با پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایوب بر آسمان رژیم صهیونیستی هیمنه و قدرت پوشالی این رژیم جعلی را فرو ریخت و ضربه محکمی را به آنان وارد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: رژیم صهیونیستی بر روی سیستم پدافند هوایی و گنبد آهنی اش بسیار تبلیغات کرده بود اما این پهپاد آنان را رسوا کرد و آبروی شان را برد چون آنها با انجام عملیات روانی بر روی قدرت نظامی شان به کشورهای مختلف تجاوز می کنند و زمانی که این از درون متلاشی شود قدرتشان کاملا به لحاظ روانی شکسته خواهد شد.

شایان ذکر است این پهباد که به نام ایوب ماندگار شد توانست از سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» که در سرتاسر مرز نوار غزه مستقر شده بدون شناسایی عبور کرده و ضمن پرواز بر فراز مهمترین پایگاه‌های نظامی و هسته ای اسرائیل عملیات شناسایی خود را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد