سرویس: ورزشی
کد خبر: 79405
|
11:36 - 1397/10/01
نسخه چاپی

گزارش پایانی سبلان ما از بزرگترین رویداد ورزشی در اردبیل؛

جام طلا؛ هدیه شب یلدا برای اردبیلی‎ها

 جام طلا؛ هدیه شب یلدا برای اردبیلی‎ها
پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی تیم بیمه رازی اردبیل پس از دو روز رقابت با حریفان قدرتمند از هفت کشور جهان با حضور پرشور تماشاگران در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی تیم بیمه رازی اردبیل پس از دو روز رقابت با حریفان قدرتمند از هفت کشور جهان با حضور پرشور تماشاگران در اردبیل به کار خود پایان داد.

 

شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: میزبانی استان اردبیل در این رویداد بزرگ ورزشی کشور قابل تحسین بود طوری که تاکنون سابقه برگزاری چنین مسابقات جهانی کشتی فرنگی در کشور شاهد نبودیم.

 

اسبقیان بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان به میزبانی اردبیل در رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان نمره قبولی داده و این رقابت‌ها با میزبانی شایسته اردبیلی‌ها برگزار شد.

وی بیان کرد: اردبیل به یکی از قطب‌های میزبانی رویداهای مهم ورزشی تبدیل شده است و این استان شرایط لازم را دارد تا هر رویداد مهم ورزشی را بدون هیچ مشکلی برگزار کند.

اسبقیان از حمایت همه‌جانبه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی و مسئولان استان تشکر کرد و افزود: در این دوره از مسابقات میزبانی شایسته‌ای انجام یافته که در دنیا زبانزد عام و خاص است.

وی اظهار کرد: بی‌شک در سال‌های آینده شاهد توسعه برگزاری رویدادهای مهم ورزشی خواهیم بود چرا که اردبیل دیگر سربلند از میزبانی رویدادهای بین‌المللی خارج شده ودر این امر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

 

تیم بیمه رازی اردبیل بسیار قدرتمندتر از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ظاهر شد

رضا عبدولی نیز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما با اشاره به حضور 6 تیم خارجی نیز اظهارداشت: بسیاری از این‌ تیم‌ها با قهرمانان نام‌آور خود حضور داشتند و این دوره بسیار حساس بود.

وی بیان کرد: ما تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان خوش بدرخشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوریم.

عبدولی اظهار کرد: امیدواریم با قهرمانی در این دوره از مسابقات بتوانیم دل این هواداران را که با جان و دل تیم‌های ایرانی را تشویق کرده‌اند شاد کنیم.

این قهرمان کشتی گفت: تیم بیمه رازی اردبیل بسیار قدرتمندتر از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ظاهر شد و توانست علاوه بر قهرمانی عملکرد خوبی  را از خود نشان دهد.

تماشاگران اردبیلی در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان سنگ تمام گذاشتند

بهروز ندایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: طراحی این سالن در دنیا ‌کم‌نظیر است که تجهیزات و شرایط سالن 6 هزار نفری رضایت نمایندگان فدراسیون‌های مختلف را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان با میزبانی شایسته اردبیل برگزار شده است افزود: این دوره از رقابت‌ها از سطح بالایی داشت و چشم گیر بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از تجهیز و استاندارسازی ویژه سالن رضازاده خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی در اردبیل فراهم است و اردبیل شرایط میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی را دارد.

ندای گفت: تماشاگران اردبیلی در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان سنگ تمام گذاشتند.

 اردبیل به قطب میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی تبدیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: اردبیل شایستگی خود را در این رقابت‌ها نشان داده است و آماده برگزاری رویدادهای مهم ورزشی است.

وی تصریح کرد: برگزاری رویدادهای مهم ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی اردبیل است که این رقابت‌ها نقش اساسی در معرفی اردبیل دارد.

وی افزود: من از تماشاگران و مردم مهمان‌نواز اردبیلی تشکر می‌کنم که بار دیگر همت و اراده خود را با مهمان‌نوازی و حمایت از تیم‌ها نشان دادند.

.........

مصاحبه های ویدئویی:

رضا عبدولی قهرمان کشتی

افشین بیابانگرد پیشکسوت کشتی

رنگرز پیشکسوت کشتی

اسبقیان رئیس فدراسیون کشتی فرنگی

ندائی معاون امنیتی سیاسی استانداری

مدیرعامل بیمه رازی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل

 گزارش از مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد