سرویس: سیاسی
کد خبر: 79460
|
09:39 - 1397/10/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه پارس آباد:

9 دی نشات گرفته از بصیرت دینی مردم بود

	9 دی نشات گرفته از بصیرت دینی مردم بود
فرمانده سپاه پارس آباد با بیان اینکه مردم اين شهرستان در حماسه 9 دی پیشقدم بودند و این حماسه را در هشت دی خلق کردند، گفت: اين حماسه نشات گرفته از بصیرت دینی مردم بود.

سرهنگ پاسدار حسن نوري در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، و در آستانه حماسه 9دی، اظهار داشت: فتنه سال 88 یکی از حلقه های توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود که در قالب آن تلاش کردند به بهانه تقلب در انتخابات، انقلاب اسلامی را ساقط کنند.

وی خلق حماسه 9 دی را نشان دهنده عمق بصیرتی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و گفت: فتنه 88 نتیجه ساله ها برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب بود که با حضور حماسی مردم این فتنه مهار شد.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه اگر مردم به صحنه نمی آمدند، هزینه های زیادی به نظام و انقلاب وارد می شد، افزود: هدف دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با درایت رهبری، آگاهی و اطاعت مردم از فرامين رهبر معظم انقلاب باعث شد دشمن نتواند به هدف خود برسد.

////

نوري با بیان اینکه مردم پارس آباد در حماسه 9 دی پیشقدم بودند و این حماسه را در هشت دی خلق کردند، تصريح كرد: مردم شهرستان پارس آباد در این سال بلوغ سیاسی خود را به سایر هموطنان نشان دادند و با آمدن به خيابانها طومار فتنه گران را برچيدند.

وي با تاکید به پرداختن به حماسه بزرگ هشت دی در برنامه های روز پارس آباد گفت: حماسه هشت دی نشان از بصیرت و ولایتمداری مردم آگاه پارس آباد بوده و در روز پارس آباد باید به طور ویژه به آن توجه کرد.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت حماسه 9 دی به صورت هر ساله در شهرستان پارس آباد اضافه کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مناسبتی حماسه 9 دی در پارس آباد برگزار خواهد شد.

///

سرهنگ نوري، فضازسازی سطح شهرستان، برگزاري نشست هاي بصيرتي و روشنگري، اجراي برنامه های فرهنگي و ورزشي، برگزاري ويژه برنامه 8 دي (روز شهرستان) در مسجد جامع شهر و ... را از جمله برنامه های هفته بصیرت در پارس آباد عنوان كرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد