سرویس: سیاسی
کد خبر: 79511
|
12:36 - 1397/10/08
نسخه چاپی

هشدار استاندار اردبیل به مدیران متعلل/برخورد جدی میکنم

هشدار استاندار اردبیل به مدیران متعلل/برخورد جدی میکنم
استاندار اردبیل گفت:تعلل در ارایه اطلاعات و اجرا نکردن مصوبات جلسات ، غیرقابل قبول بوده و چنانچه دستگاهی نسبت به انجام تعهدات خود در تاریخ های تعیین شده کوتاهی کند، با مدیردستگاه برخورد خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو که صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهارداشت : تعلل در ارایه اطلاعات و اجرا نکردن مصوبات جلسات ، غیرقابل قبول بوده و چنانچه دستگاهی نسبت به انجام تعهدات خود در تاریخ های تعیین شده کوتاهی کند، با مدیردستگاه برخورد خواهد شد.

وی افزود: مردم باید از اقداماتی که با هدف اشتغال زایی و در راستای جذب تسهیلات و راه اندازی واحدهای تولیدی در منطقه انجام می شوند، مطلع گردند لذا لازم است دستگاه های مرتبط و بانک های عامل  اقدامات انجام گرفته در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات این بخش را به مردم اعلام کنند.

استاندار اردبیل گفت:  آگاهی مردم از اقدامات و خدمات دولتی ، موجب امید آفرینی و پویایی درجامعه می شود و براین اساس باید دستگاه های مربوط،  تعداد و نحوه کارآفرینی ها در حوزه فعالیت خود را اطلاع رسانی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ، با تاکید بر توجه مدیران دستگاه های اجرایی به نحوه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال استان ؛ برنامه ریزی برای استفاده از تمامی سقف تسهیلات استانی وملی مربوط به اشتغال را خواستار شد.

بهنام جو اظهار کرد : مدیران موظف اند نسبت به استفاده واحدهای تولیدی از یارانه بیمه افراد استخدامی هم اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد