سرویس: سیاسی
کد خبر: 79526
|
17:10 - 1397/10/08
نسخه چاپی

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل به مناسبت حماسه یوم الله نهم دی ماه؛

نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است

نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است
در این بیانیه که بمناسبت یوم الله حماسه نهم دی ماه صادر شد، آمده است: نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در این بیانیه که بمناسبت یوم الله حماسه نهم دی ماه صادر شد، آمده است: نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است.

متن کامل بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خواستند. نهم دی در سرتاسر کشور، مشت محکمی به دهان فتنه گران زد. " مقام معظم رهبری(مدظله العالی)"

نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است که خالصانه و خاضعانه پای در میدان مبارزه با فریب خوردگان تهی مغز و خود فروختگان منافق و غفلت زده ای شدند که با پرچم استکبار و به عنوان پیاده نظام مستکبران ، تیشه به ریشه ی انقلاب می زدند.

در این روز تاریخی ملت شریف و انقلابی ایران با بصیرت و همت والای خود نشان دادند که همچنان در حمایت از دین مبین اسلام ، انقلاب اسلامی- آرمانهای امام راحل عظیم الشأن، شهیدان والا مقام، احترام به قانون اساسی و پیروی از ولایت فقیه مصمم و استوار ایستاده و هرگونه تهدید و تطمیعی را پوچ انگاشته و خالق حماسه ای بی بدیل شدند.

در شرايط خطير کنوني که به رغم روشنگري هاي مستمر جبهه متحد ضد انقلاب داخلي و خارجي تحت راهبردهاي پنهان و آشکار مثلث پليد آمريکا، رژيم صهيونيستي و انگليس با همراهي ارتجاع منطقه، خط تحريف حقايق تاريخي و تطهير چهره اصحاب فتنه و باغيان عليه نظام را دنبال مي کنند و با عمليات رواني گسترده در پي وارونه سازي واقعيات و القاي نشانه هاي غلط و انحرافي هستند، هوشمندي و تيزبيني در مسدود کردن روزنه هاي اميد و آرزوهاي شوم آنان از اولويت هاي امروز دلسوزان انقلاب و هر ايراني علاقمند به استقلال و عظمت ايران اسلامي محسوب مي شود.

در نهمین سالگرد حماسه 9دی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز مستحکم تر و بالنده تر از دیروز، با فتح قله های پیشرفت، عزت و اقتدار، به عنوان قدرتی مهم و تاثیرگذار در منطقه و جهان توانسته است در برابر مدعیان قدرت در جهان، خود را به عنوان کشوری مهم، تاثیرگذار و توانا در عرصه بین المللی اثبات کند. 

و امسال نیز درنهم دی ماه،  بسیجیان، پایوران، سربازان، رزمندگان و ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل ، همگام با مردم انقلابی ایران اسلامی در مراسم یوم الله۹دی شرکت نموده و ضمن ادای وظیفه الهی و حفظ وحدت اسلامی، حمایت خود را از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)اعلام نموده و از خداوند منان مسئلت می نماییم که با بصیرت و آگاهی ما را از مسیر حق دور نگرداند.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد