سرویس: سیاسی
کد خبر: 79533
|
16:40 - 1397/10/08
نسخه چاپی

بیانیه بزرگداشت حماسه 9 دی سازمان بسیج رسانه استان اردبیل؛

حماسه 9 دی حضور ده‌­ها میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه­ گران بود

حماسه 9 دی حضور ده‌­ها میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه­ گران بود
در آستانه فرا رسیدن 9 دی ماه سالروز حماسه بزرگ ملت ایران، سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در بیانیه ای این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ ملت ایران را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در این بیانیه که بمناسبت یوم الله حماسه نهم دی ماه صادر شد، آمده است: نهم دی ماه تجلی پایداری و پایمردی ملتی فداکار، خداجو وخدامحور است.

متن کامل بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّهَ فَإِنَّ الْعِزَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا

کسانی که کافران را غیر از مؤمنان به عنوان سرپرست می­گیرند، آیا عزت و قدرت را نزد آن­ها می­جویند؟ پس به راستی عزت و قدرت همه از آن خداست. (سوره نساء، آیه 139)

حماسه 9 دی حضور ده‌­ها میلیونی مردم ایران در برائت از فتنه­ گران و طراحان انگلیسی و آمریکایی و صهیونیستی آن­ها و تجدید میثاق با آرمان­های ­انقلاب ­اسلامی و حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است که روز تجلی دینی ملت شریف و شهید پرور جمهوری­اسلامی است که روح عشق­ و ­بصیرت را برای همه آزادگان جهان نشان داد.

حماسه 9دی فصل الخطاب عمومی مردم غیور ایران با استراتژی فشار از پایین وچانه زنی در بالااست که به زباله دان تاریخ این فکر پلید را هدایت کردند وانزوای سیاسی وفکری جریان فتنه را در جامعه پدیدار کردند.

حماسه 9 دی حماسه تجلی اراده­ی ملت به پا خواسته­ای است که در برابر تمامیت خواهان و ایادی شیطان بزرگ و  عروسک­های بازی خورده غرب که توطئه­ی ایده­ی «آکسیون شام غریبان» که بنام محرم سبز در شبکه های ماهواره­ایVOA به عنوان نمونه توسط محسن سازگارا و عوامل ضد انقلاب طرح شد که دو هفته قبل از عاشورا سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل، شبکه های تلویزیونی فارسی زبانBBCو فضای اینترنتی در شبکه های فیسبوک و توئیتر برای عاشورای سال 1388 دستورالعمل­های صریح و بی­پرده­ای خطاب به­عوامل داخلی خود نسخه کرده بودند که با حضور ملت شهیدپرور برای جدایی سره از ناسره به­پایان رسید و حق و باطل از هم جدا شد و همه بر واقعیت­ها پی­بردند.

حماسه 9 دی برآیندی از تجربه بیش از یکصد سال قیام‌های خونین این ملت خداجو است که با کوله‌باری از حوادث تلخ و شیرین، قیام‌های کوچک و بزرگی؛ چون فتوای میرزای شیرازی ، قیام میرزا کوچک‌خان جنگلی، قیام مشروطه، سرکوبی نهضت انقلاب در سال 1342 و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و توطئه‌های خائنانه استکبار در واقعه کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، حمله وحشیانه هواپیماهای آمریکایی در طبس، توطئه منافقین کوردل و بنی صدر، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، دفتر نخست وزیری و... را در پرونده خود دارد.

تجربه تاریخی نشان داده است که هرگاه حضور یکپارچه مردم آگاه و انقلابی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل بگیرد، سیل قدرتمندی به راه خواهد افتاد که بنیان دشمنان و عوامل و دنباله‌های آن‌ها را فرو خواهد ریخت و حماسه مردمی نهم دی، از مصادیق بارز این حقیقت است.

اکنون که در مقطع حساس تاریخی انقلاب اسلامی قرار داریم، از سویی دشمنان قسم خورده ، تمام قد در برابر انقلاب ایستاده و سعی در براندازی آن در معادلات سیاسی در سطح منطقه و جهان را در مخیله خود می‌پرورانند و از سوی دیگر با شکل‌گیری جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در سطح منطقه تلاش برای در هم کوبیدن آن دارند، ما فرزندان خمینی (ره) و سربازان جان بر کف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بسیج رسانه استان اردبیل، ضمن محکوم نمودن جریان فتنه و سران آن، از دستگاه قضایی تقاضا داریم به دلیل مشارکت آنان در اقدام براندازانه نظام ، برخوردی قاطع داشته و اشد مجازات را برای سران فتنه خواستاریم. و همچنین با حضور خود در یوم ا... نه دی هم صدا با ملت ایران اسلامی به ندای رهبری لبیک گفته و اطاعت از ولی امر مسلمین را بر خود واجب می دانیم و در ترویج منویات مقام معظم رهبری از پا نخواهیم نشست تا پیروزی نهایی و ظهور آقا امام زمان (عج) در مقابل هر توطئه­ای در کنار ولی امر خود با جبهه باطل مبارزه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد