سرویس: نه دی
کد خبر: 79534
|
08:01 - 1397/10/09
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل :

9 دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب بود

9 دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب بود
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: 9 دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب بود؛ این روز نباید فراموش شود تا افرادی که از ماهیت فتنه و فتنه‌گران خبر ندارند خط خود را از آنها جدا کنند.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، گفت: ملت همیشه در صحنه و ایران در حماسه 9 دی ماه برای چندمین بار حمایت خود را از رهبری، امام راحل، شهداء وارزشهای نظام به جهانیان اعلام کردند و برگ دیگری بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی افزودند.

وی افزود: همه جریان‌هایی که علیه اسلام و ولایت کینه داشتند با فتنه‌گران همراهی کردند، از آمریکا گرفته تا اسرائیل همه در کنار این جریان قرار گرفتند تا به نظام جمهوری اسلامی ضریه بزنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین اظهار داشت:9 دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب بود؛ این روز نباید فراموش شود تا افرادی که از ماهیت فتنه و فتنه‌گران خبر ندارند خط خود را از آنها جدا کنند.

بدری تصریح کرد: به طور قطع حماسه 9 دی متعلق به عموم مردم و برخاسته از متن ملت و آگاهی و شعور سیاسی و دینی آنها بود که با پاسخ به هنگام به ندای رهبری شکل گرفت، بنابراین این حماسه هیچ ارتباطی با گروه و جریان خاصی ندارد.

وی گفت:در آن روز حماسی ملت انقلابی کشورمان با حضور میلیونی خود  پیام مهمی به  استکبار جهانی فرستادند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد