سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79592
|
18:04 - 1397/10/12
نسخه چاپی

مسئول مرکزمپتاسازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین:

ضرورت توسعه و تقویت رسانه های بومی و محلی در کشور / امروز هر فرد می تواند یک رسانه تأثیرگذار درجامعه باشد

ضرورت توسعه و تقویت رسانه های بومی و محلی در کشور / امروز هر فرد می تواند یک رسانه تأثیرگذار درجامعه باشد
مسئول مرکزمپتاسازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور گفت: تقویت و توسعه رسانه های بومی و محلی امروز یکی از ضروریات مهم جبهه رسانه های انقلاب اسلامی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازسبلان‌ما، بهزاد مهرکش عصر امروز در حاشیه برگزاری اولین گردهمایی توانمند سازی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تقویت و توسعه رسانه های بومی و محلی امروز یکی از ضروریات مهم جبهه رسانه های انقلاب اسلامی کشور است.

مهرکش با اشاره به اینکه نباید حوزه کنونی فعالیت های دشمن در آن سوی مرزها و در همسایگی چند قدمی خاک کشور و به طور کلی شهرهای مرز نشین کشور را تحت تأثیر خود قرار داده اند، نادیده بگیریم، افزود: امروز برنامه هایی برای مقابله با فعالیت های جنگ نرم دشمن در کشورهای همسایه و در شهرهای مرزی کشور انجام شده است که با فعال شدن این برنامه های مهم رسانه ای و فضای مجازی این اقدامات دشمنان در مرزهای کشور خنثی خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز فعالیت در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه ها یک حضور کنش گرانه و تهاجمی می خواهد که این امر بزودی با برگزاری دوره های آموزشی و فعالیت هوشمندانه فعالان سایبری مردمی انقلاب اسلامی در کشور محقق خواهد شد و تاکنون هم در این زمینه موفق عمل کرده ایم.

این مدرس فعال رسانه ای کشور تاکید کرد: اگر امروز فعالیت هوشمندانه در شبکه های اجتماعی و فضایب مجازی نداشته باشیم نمی توانیم به آنچه که می خواهیم برسیم و  دشمن به راحتی می تواند اهداف خود را درجامعه کنونی کشور پیاده کند.

مهرکش تصریح کرد: امروز هر فردی می تواند یک رسانه ملی و تأثیرگذار در جامعه باشد به شرطی که بتواند آشنایی با تاکتیک های عملیات روانی و سواد رسانه ای خود را تقویت کند.

وی با بیان اینکه امروز با برگزاری این دوره های آموزشی که برای اولین بار در استان اردبیل به مدت یک روز برگزار شد، فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را شناسایی و تقویت می کنیم، افزود: امروز شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه باید مکمل هم باشند تا بتوانند تأثیرگذاری خود را به شکل کامل در جامعه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، گردهمایی توانمندسازی نیروهای سایبری مردمی انقلاب اسلامی برای اولین بار در استان اردبیل و با حضور ده ها نفر از فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد