سرویس: استانی
کد خبر: 79995
|
19:40 - 1397/11/13
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و برای رفاه مردم شبانه روز تلاش می کند+ فیلم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و برای رفاه مردم شبانه روز تلاش می کند+ فیلم
استاندار اردبیل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم و برای رفاه حال مردم کشور در حال فعالیت شبانه روزی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی هزار طرح عمرانی زود بازده در روستا‌ها و مناطق محروم استان اردبیل با رویکرد آب و اشتغال و با شعار "دست در دست مردم، پنجه در پنجه دشمن" با اشاره به خدمات ارزنده سپاه از آغازین سال‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در حوزه‌های مختلف علاوه بر وظیفه خود به نحو احسن ارائه خدمت کرده است.

بهنامجو تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان به تنهایی نمی توانند برای آبادانی و خدمت به مردم کاری از پیش ببرند لذا باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با کنار هم بودن به عمران و آبادانی استان تلاش کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: هدف پاسداشت انقلاب اسلامی است و دستگاه اجرایی در کنار سپاه و بسیج استان باید به امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان بپردازند.


وی افزود: سپاه همواره در کنار مردم و برای رفاه حال مردم فعالیت‌های خود را به خوبی به سرانجام رسانده است.


بهنامجو تصریح کرد: در فضای حاکم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی نهاد‌ها باید تلاش کنند با تمام توان جهت رفاه حال مردم تلاش کنند.


وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی همواره در تمامی شرایط پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و با همبستگی میان دولت و ملت می‌توان در برابر تمامی فشار‌های خارجی و داخلی ایستادگی کرد و حرکت رو به جلو داشت.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد