سرویس: استانی
کد خبر: 80035
|
14:06 - 1397/11/15
نسخه چاپی

بمناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی انجام شد؛

صبحگاه سراسری دانش آموزان و جشن انقلاب در مدارس اردبیل / فیلم

صبحگاه سراسری دانش آموزان و جشن انقلاب در مدارس اردبیل / فیلم
بمناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی صبحگاه سراسر دانش آموزی و جشن انقلاب باحضور مسئولان استانی و فرماندهان سپاه وبسیج در مدارس استان اردبیل با مرکزیت دبیرستان دخترانه فرهنگ در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور در یکی از این صبحگاه های دانش آموزی در دبیرستان دخترانه فرهنگ اردبیل در جمع دانش اموزان اظهار داشت: امروز به پاس خون شهدا، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین حرم کشور ما به یک کشور پیشرفته تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در بسیار از حوزه های علمی، پژوهشی، هسته ای، هوافضا، پزشکی وداروی و بسیاری از حوزه های دیگر جزء کشورهای برتر جهان است افزود: این پیشرفت ها را مدیون خون شهدا و دانشمندان بزرگ و پر تلاش کشورمان هستیم که شبانه روز برای پیشرفت کشور تلاش می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز شما دانش اموزان و نسل جدید جامعه باید با افزایش دانش خود در سنگر علم و دانش تلاش کنید تا کشور ما در تمامی زمینه های صنعتی و علمی جزء کشورهای برتر دنیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما مسابقه کیک چله انقلاب و نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی از دیگر بخش های مراسم صبحگاهی دانش اموزی بود.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد