سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80116
|
19:09 - 1397/11/20
نسخه چاپی

در پیامی مشترک مطرح شد؛

دعوت امام جمعه واستاندار اردبیل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت امام جمعه واستاندار اردبیل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
امام جمعه و استاندار اردبیل با صدور پیامی مشترک از مردم این استان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو استاندار این استان با صدور پیام مشترکی از مردم اردبیل برای حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

در این پیام آمده است:یوم الله بیست و دوم بهمن، سرآغاز حکومت صالحان ، سپیده روشن پیروزی و روز افتخار، عزّت و اقتدار ملّت بزرگ ایران است و بی تردید ؛ گرامی داشت این روز عزیز،تعظیم و پاسداشت هزاران شهید گلگون کفن وایثارگران والامقامی است که در عرصه های مختلف ؛ برای به ثمررسیدن انقلاب، دفاع مقدّس وکسب استقلال کشور، از جان عزیز خویش گذشتند.

این جانبان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ ازعموم مردم بصیر ، ولایی و غیور استان دعوت می نماییم همچون سایر هم وطنان؛ با حضور گسترده و خروشان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن که جشن بزرگ وملی پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) ، مقام معظّم رهبری و شهدای گران قدر تجدید بیعت و جلوه های عظمت وصف ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند تا ان شاءا... باردیگر؛ موجبات شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم الهی ؛ خصوصا آمریکا و صهیونیسم غاصب  فراهم گردد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد