کد خبر: 80142
|
11:39 - 1397/11/22
نسخه چاپی

نوبخت در مراسم 22 بهمن اردبیل ؛

دشمن 40 سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند/ امروز ایران یک قدرت جهانی است

دشمن  40 سال تلاش  کرد که انقلاب اسلامی نماند/  امروز ایران یک قدرت جهانی است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درجمع راهپیمایان 22 بهمن در اردبیل گفت: دشمن 40 سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند اما امروز ما با پیشرفت های چشمگیر به یک قدرت جهانی در دنیا تبدیل شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،محمدباقر نوبخت معاون سخنران راهپیمایی 22 اردبیل اردبیل در جمع راهپیمایان گفت: دشمن  40 سال تلاش کرد که انقلاب اسلامی نماند اما امروز ما با پیشرفت های چشمگیر به یک قدرت جهانی در دنیا  تبدیل شده ایم.

http://sabalanema.ir/sites/default/files/fullimages/1397/11/22/DSC00695.JPG

 وی افزود: درحال حاضر  طبق گزارش صندوق بین المللی پول و به رغم تمام  تحریم ها و جنگ هایی که بر ما تحمیل شده ، ایران هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد؛ امروز به اذعان خود دشمنان، ایران اسلامی جزو 15 قدرت برتردنیا است و کشور ما در سرعت رشد علمی در جهان رتبه اول  را دارد.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد : امروز ملت انقلابی ایران آن چنان قوی شده است که فرزندان این ملت شریف از ذره های ریز هسته ای انرژی می گیرند و در فضا حضور دارند و در کهکشان به دنبال رفاه بیشتر برای مردم هستند.

 وی ادامه داد:  قدرت علمی و پیشرفت های روز افزون  ایران اسلامی  و تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی دستاورد یک دولت خاص نیست بلکه دستاوردهای ملت شریف ایران است که در طول چهل سال کسب شده است.

نوبخت اضافه کرد: بی تردید همان طور که خداوند وعده داده است پیروزی ازآن لشکر خداست، همان هایی که برای اسلام و قران قیام کردند و در این راه دچار تحریم شدند اما نهراسیدند و به جای متهم کردن یکدیگر مقاومت کردند.

http://sabalanema.ir/sites/default/files/DSC00692.JPG

وی تاکید کرد: ملت ایران نیز در این چهل سال از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران که استقلال و آزادی  است حراست کرده  و  یقینا پیروزی نهایی نیز با این ملت بزرگ است. 

 نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چه پاسخی می توان به 66 میلیون ایرانی زیر 50 سالی داد که انقلاب را ندیده اند اما سوال دارند که با وجود کاستی های موجود آیا انقلاب موفق بوده است،آیا  باید آنها را دنبال کنیم و یا لاله کاران دیگر لاله نکارند؛ اظهار داشت: در پاسخ به این سوال باید دید که آیا اهداف انقلابیون چهل سال پیش حق بوده  و چه دستاوردهایی را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد:  اهداف انقلاب اسلامی در سه واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قابل تلخیص است که این اهداف مهمی است چراکه آزادی واژه مقدسی است و همه جوامع برای بدست آورن آن تلاش می کنند که از این جهت نیز باید قدردان انقلابیون چهل سال پیش بود که این آزادی را به ارمغان آوردند؛  از طرفی رهایی  کشوری از وابستگی و استقلال  نیز در نظر همه  قابل تقدیر است فلذا  باید از این لحاظ نیز قدردان  انقلابیون چهل سال پیش باشیم چراکه الان با استقلال  است که کشور ما به یک ابر قدرت جهانی تیدیل شده است.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: 66 میلیون ایرانی که انقلاب را قضاوت می کنند باید بدانند که در بحبوحه جنگ سرد کاپیتالیسم و سوسیالیسم، انقلابیون بهترین گزینه حکومت را انتخاب کردند که در یک ضلع آن مردم و ضلع دیگرش رهبری قرار داشت که اسلام شناس، فقیه و  مجتهد مسلم بود  و دو حلقه امام و امت را به هم وصل می کرد.

وی ادامه داد: اینکه آیا به درستی از دستاوردهای انقلاب حفاظت شده یانه، باید گفت که  اقتدار و قدرت کنونی ایران خود گواه حراست از این دستاوردها است.

 وی گفت: دشمن ابتدا با  با ترور مغزها، زبانها، دستان و سر انگشتان انقلاب و سپس با جنگ تحمیلی و بعد از آن با  تحریم های بسیار سعی در متوقف کردن انقلاب اسلامی مردم ایران داشت اما  برخلاف تصور مردم ما امروز در زیر این برف شدید چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و ملت ایران نشان داد که تحت هر شرایطی  همواره پشتییبان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد